- 23 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Policie České republiky je jednotný ozbrojený bezpečnostní sbor zřízený zákonem České národní rady ze dne 21. června 1991. Slouží veřejnosti. Jejím úkolem je chránit bezpečnost osob a majetku, chránit veřejný pořádek a předcházet trestné činnosti. Plní rovněž úkoly podle trestního řádu a další úkoly na úseku vnitřního pořádku a bezpečnosti svěřené jí zákony, předpisy Evropských společenství a mezinárodními smlouvami, které jsou součástí právního řádu České republiky. Policie České republiky je podřízena ministerstvu vnitra. Tvoří ji policejní prezidium, útvary s celostátní působností, krajská ředitelství policie a útvary zřízené v rámci krajských ředitelství. Zákon zřizuje 14 krajských ředitelství policie. Jejich územní obvody se shodují s územními obvody 14 krajů České republiky
Investiční referent v oblasti stavební
KŘP hl. m. Prahy, Odbor správy nemovitého majetku – pracovní poměr
Obecně
• místo výkonu: Praha 8, U Invalidovny 1
• pracovní poměr na dobu určitou, zkušební doba 4 měsíce, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou
• komplexně zajišťovat realizace investičních akcí vč. dohlížení na průběh realizace investic
• ve spolupráci s přímými uživateli zajišťovat zpracování základních požadavků a plánovacích listů na budoucí investiční akce a stavební opravy
• zajišťovat projektovou dokumentaci (zadání stavby, projektu), účastnit se technických rad k řešení technicko-ekonomické koncepce v průběhu jejího zpracování a zajistit její veřejnoprávní projednání v rozsahu vymezeném obecně platnými předpisy
• požádat o stavební povolení u příslušného stavebního úřadu a po jeho vydání předat staveniště dodavateli
• výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava a provádění změn na stavbách
• prověřovat a zajišťovat úplnost investiční dokumentace a zpracovávat protokoly o předání staveb
• zajišťovat odstraňování nedostatků v průběhu realizace jednotlivých akcí
• průběžně kontrolovat čerpání finančních prostředků z rozpočtu
• technicko-ekonomické hodnocení efektivnosti investic vč. návrhů opatření na změny
• vysokoškolské nebo úplné střední odborné vzdělání zakončené maturitou
• dobrá znalost práce na PC, znalost MS Office Word, Excel
• organizační schopnosti
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů)
Výhodou
• praxe ve stavebním oboru výhodou
• dobrá znalost předpisů zejména v oblasti stavebnictví a veřejných zakázek
• zodpovědnost, vstřícnost, flexibilita, komunikační schopnosti, samostatnost
• platová třída 10 se mzdou 24 790 Kč – 35 770 Kč (dle započitatelné praxe)
• zvláštní příplatek 2 500 Kč
• osobní příplatek přiznán po uplynutí zkušební doby
• možnost čerpání prostředků z FKSP (příspěvek na dopravu do a ze zaměstnání, rekreace, dětské tábory, produkty spoření na stáří, životní pojištění, penzijní připojištění)
• řádná dovolená 25 dní, 5 dní indispozičního volna
Další informace
• pevná pracovní doba pondělí - čtvrtek 07:00 – 15:45 hodin, pátek 07:00 – 14:30 hodin
• možnost nástupu: dohodou
• součástí přijímacího řízení je osobní pohovor a vyplnění dotazníku uchazeče
• po přijetí do pracovního poměru možnost zapracování zkušenými kolegy
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu s předmětem „Investiční referent v oblasti stavební – KŘP hl. m. Prahy“.
Kontaktní osoba – Lenka Kaucká, tel. číslo: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.