- 27 900 – 35 750 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte uplatnění v zajímavé firmě, kde máte možnost uplatnit své zkušenosti? Pokud ano, tato nabídka je přesně pro Vás!
Výrobní firma dodávající do automotive hledá posilu na pozici:
MANAŽER VÝROBY - AUTOMOTIVE (okolo 100.000 Kč + auto)
* zajišťování výrobu podle plánu výroby, platných norem a technologických postupů s ohledem na ekonomický provoz firmy
* řízení týmu - 7 středisek, cca 200 podřízených
* reporting, analýzy, zefektivnění procesů a komunikace s vedením a kolegy
* odpovědnost v rámci vybavení (stroje) + BOZP + EHS
* řízení a reporting implementace 6S, Kaizen atd. v rámci výroby
* minimálně středoškolské vzdělání
* praxi z obdobné pozice - vedení lidí, vedení výroby
* znalosti z plastařiny nebo z automotive
* zkušenosti s nástroji jako je Six Sigma, Lean management
* znalost SAPu
* anglický jazyk na pokročilé úrovni
* roční bonusy
* firemní auto s využitím na soukromí účely
* 25 dní dovolené + 3 sick days
* home office (1-2 dny měsíčné)
* příspěvek na volnočasové aktivity min. 4 000 Kč za rok
* příspěvek na životní nebo penzijní pojištění 800 Kč za měsíc
* firemní jazykové vzdělávání na pracovišti během pracovní doby plně hrazené zaměstnavatelem
* místo výkonu práce: Velké Meziříčí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?