- 100 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek

Kdo jsme my (Business Success, spol. s r.o.)?
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR.
Naším cílem je dát manažerskému a obchodnímu vzdělávání úplně novou dimenzi standardu a kvality a přinést do světa podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.
Máš dobré organizační schopnosti a rád/a komunikuješ s lidmi?
Dokážeš rychle najít řešení, když věci nejdou přesně podle plánu?
Nebojíš se dělat práci, která má zásadní vliv na správné fungování firmy?
Pokud ano, tak to budeš možná právě ty, kdo se k nám přidá.
Tvým úkolem bude zajistit bezproblémový, hladký chod naší recepce, aby se k nám všichni klienti rádi vraceli.
A budeš mít na starost také kompletní organizační a technické zajištění našich seminářů a kurzů v Praze, včetně komunikace s klienty a přípravy materiálů v seminárních místnostech.
Nepotřebujeme, abys měl/a praxi na podobné pozici. Důležitý je pro nás tvůj přístup a ochota se věci učit. Potřebuješ mít ale dobrou znalost MS Office: Excel a Word.
Těšíme se na člověka, který je ochotný na sobě pracovat a zvyšovat své schopnosti, a který potřebuje, aby jeho práce měla výsledky. Takovému nabízíme příležitost stát se členem týmu společnosti Business Success, kde je otevřená komunikace a taky sranda. :-) Dostaneš kompletní zaškolení, férové odměňování závislé na výsledcích práce a možnost dalšího osobního i profesního rozvoje.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.