- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Accounting clerk for 30 - 40 h/ week
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you have financial background?
We are looking for a suitable candidate for the world's largest international oil and gas company with SSC in Prague.
Your main responsibilities will be:
- daily processing of documents in internal system
- ensuring smoothly process of payments
- work in SAP system
- communication in English
- ad hoc administrative tasks
Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Contract till 3/2018 (extension possible)
Working time: 30– 40 hours/week
REQUIREMENTS:
We are seeking enthusiastic candidates with:
- Secondary degree,
- very good knowledge of English
- communicative and detail oriented person,
- accurancy and customer service mindset,
- experience from finance and administration area is an advantage,
- knowledge of SAP is advantage.
BENEFITS:
We offer international environment, daily use of foreign languages, and work location in the center of Prague and meal vouchers for you.