- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Accounting Clerk with ENGLISH
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do you speak English? Would you like to be part of international company?
We are looking for people for the position Accounting Clerk who speaks English and have experience from administration.
Your main responsibilities will be:
- processing income invoices in SAP system
- provide control process regarding the invoices
- work in SAP system and solving requests
- troubleshooting of problematic invoices
- reports directly to supervisor
- communication in English
- administrative support
Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Wroking time: 40 hours per week
Contract: temporary contract till 11/2017 months with possibility of extension
REQUIREMENTS:
- Fluent English and Spanish language
- Good knowledge of MS Office
- Previous working experience in administration
- Flexible and proactive approach
- Detail oriented
- Good communication skills
- SUITABLE FOR STUDENTS
BENEFITS:
- experience from international company
- meal vouchers
- daily using foreign languages