- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rotpirk se zabývá poskytováním služeb na finančních trzích, wealth managementem a asset managementem.
Pro naši společnost s kontaktním místem ve Valašském Meziříčí hledáme
Specialistu tvorby portfolia pro movitou klientelu
Jsi komunikativní osobnost, schopná zastoupit zakladatele společnosti v prezentaci společnosti a v jednání s prémiovými klienty a obchodními partnery z oblasti financí?
Nenaplňuje tě tvá aktuální práce nebo toužíš po změně? Pokud chceš ovlivnit zásadním způsobem svůj příjem, chceš se setkávat se zajímavými lidmi, jsi samostatný, máš zkušenost s prací ve finančním sektoru, případně si myslíš, že by ti tento obor vyhovoval? Pak hledáme právě tebe!
Komunikace s obchodními partnery a klienty, budování a udržování vztahů s nimi
Klienty přivádíme my, tvým úkolem je poskytnout jim top servis v oblasti investic
Propagace firemní filosofie, vybraných produktů a služeb na reprezentativní úrovni
Příprava a zpracování podkladů pro prémiové klienty
Tvorba investičních portfolií. Produkty a partnery vybíráme společně, nediktujeme
Alespoň SS vzdělání, nejlépe praxe ekonomického zaměření
Praxe ve finančním sektoru, investicích či back office velkou výhodou
Znalost anglického jazyka výhodou, ne podmínkou
Řidičský průkaz sk. B
Dobrá znalost práce na PC (MS Office aktivně, zkušenost s Teams/Meet apod.)
Příjemné a reprezentativní vystupování a komunikace s lidmi
Zodpovědnost, pečlivost, důslednost, dotahování úkolů do konce, spolehlivost
Finanční ohodnocení dle zkušeností, rozpětí 40 – 60 tis. Kč
Další bonusy dle finančních výsledků společnosti
Mobilní telefon, notebook
Sick days, možnost občasné práce z domova, pružná pracovní doba
Příspěvek na stravování
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce, teambuildingy
Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu a pěkných prostorách
Nástup možný ihned nebo dle vzájemné dohody.
Těšíme se na Vaše CV, přidejte i pár slov o sobě.
Odpověď dostanete zpravidla do týdne.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?