- 33 000 – 42 500 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Okříšky, kraj Vysočina
Termín nástupu: ihned nebo dohodou
Fixní měsíční mzda: 35.000 Kč – 40.000 Kč
Pracovní doba: pružná
Zajímáte se o oblast kvality?
Je vám obor automotive blízký?
Chcete využít svých současných znalostí a dovedností?
Máte zájem o rozvoj svého osobního potenciálu?
Nadnárodní, rychle se rozvíjející, rodinná automotive společnost s centrálou v Německu, hledá pro svůj závod v ČR, zabývající se výrobou plastových výrobků pro automobilový průmysl, posilu pro rozrůstající se tým oddělení kvality nového kolegu/kolegyni na pozici Inženýr kvality.
NABÍZÍME VÁM:
fixní měsíční mzdu 35.000 Kč – 40.000 Kč dle zkušeností a znalostí
výplatu mzdy 13× ročně (příspěvek na Vánoce a na dovolenou)
perspektivitu dlouhodobého zaměstnání s nástup ihned nebo dle dohody
možnost získat zkušenosti v mateřské společnosti
dále se profesně a osobnostně rozvíjet
zaměstnaneckou Cafetérii
bezplatné jazykové vzdělávání
příspěvek na penzijní připojištění
5 týdnů dovolené
závodní stravování
pružnou pracovní dobu
firemní zaměstnanecké akce
NÁPLŇ PRÁCE:
řízení zákaznických reklamací a požadavků
zodpovědnost za rychlé a úspěšné řešení reklamací
návrhy nápravných opatření a postupů
komunikace a jednání se zákazníky
koordinace návštěv zákazníků
zákaznické interní audity
analýzy možného výskytu a vlivu vad (FMEA)
kontrolu požadované kvality a kvantity výstupů ve výrobě
spolupráce s ostatními odděleními firmy
aktivní rozvoj a aplikace moderních metod a procesů v oblasti kvality
CO POŽADUJEME?
VŠ nebo SŠ vzdělání nejlépe technického směru
znalost postupů a metod řízení kvality
praxi nejlépe v oblasti automotive nebo zpracování plastů
znalost AJ na úrovni B2 je podmínkou, častá přímá komunikace se zákazníky
dovednost práce s PC a MS Office
aktivní, samostatnou, flexibilní osobnost
komunikační dovednosti
ŘP sk. B
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ing. Zbyněk Strmiska – HR senior konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky +420 604 209 975 nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.