- 39 000 – 44 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost ePojisteni.cz patří do jedné z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Provozujeme největší srovnávače pojištění v České a Slovenské republice, jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech. Pro naše klienty jsme uzavřeli přes 1 milion smluv, díky kterým mají výhodnější pojištění, telekomunikační služby a levnější energie. Toto se nám podařilo díky týmu 400 lidí, kteří s námi pracují v nejmodernějších kancelářích v centru Prahy, Brna a Bratislavy.
Naši klienti si spočítají pojištění na webových stránkách a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Neprovozujeme call centrum běžného prodejního typu – naši prodejci, kterých máme již více než 200 – klientům nabízí odbornou radu a pomoc v úspoře. Tyto služby jako vynikající hodnotí 95% našich klientů.
Do našeho týmu hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí pracovník prodejního Call Centra. Náplní práce je řízení vlastního prodejního týmu, motivace a komunikace s prodejci a operátory na call centru.
Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma, že naši zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu s fotbálkem, ping pongem a boxovacím pytlem, máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – vzdělávání, kvalitní materiály a tréninkovou podporu.
Přesvědčte se sami, že práce může být zábavou a že poctivou prací se dají vydělat nadstandartní peníze. Staňte se součástí společnosti, která mění tvář pojišťovacího trhu v České a Slovenské republice.
Neváhejte se zasláním Vašich životopisů, nebojte se napsat o více informací. Těšíme se na Vás.
POŽADUJEME:
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Zkušenost s vedením vlastního týmu nebo sítě v oblasti prodeje – ideálně pojištění, energie, finanční produkty a další
Skvělé prodejní dovednosti
Výbornou znalost práce na PC
Velmi dobré komunikační schopnosti
Časovou flexibilitu
Vnitřní motivaci něco velkého dokázat
NÁPLŇ PRÁCE:
Vedení, motivace a rozvoj týmu
Identifikace tréninkových potřeb
Koučování prodejců na telefonu
Podpora soutěží a projektů
Zajištění produktových a procesních znalostí
Zodpovědnost za provoz na Call centru
Částečný prodej po telefonu
Zajištění a vyhodnocení výsledků, reporting
Individuální nastavování cílů a zpětná vazba prodejcům
Zodpovědnost za plnění svěřených úkolů
NABÍZÍME:
Hlavní pracovní poměr
Nástupní mzdu: 25 000 – 30 000 Kč + pohyblivou složku mzdy
Kariérní růst
Práci v přátelském týmu mladých lidí
Firemní akce, benefity (výuka AJ, stolní fotbálek, ping-pong, snídaně pro zaměstnance na denní bázi, plně hrazené neomezené volání aj.)
Nástupní termín: IDEÁLNĚ IHNED, případně dohodou
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.