- Zkrácený úvazek
Pracovní náplň:
- komunikace se zákazníkem a řešení zákaznických reklamací
- komunikace specifických zákaznických požadavků v rámci organizace
- návrh opatření ke zlepšení zákaznické spokojenosti v rámci organizace
- organizace zákaznických návštěv a auditů
- reprezentace společnosti při jednáních se zákazníkem
- dohled nad správným uplatňováním postupu schvalování výrobků pro zákazníka
- příprava dokumentace pro uvolňování výrobků (předsériové a sériové) a koordinace PPAP
- zajistit správnou aplikaci Plánu kontroly do výroby
- vyhodnocování kvalitativních rizik
Požadavky:
- SŠ/VŠ technického směru
- znalost norem kvality ISO, ENV základy, BOZP, VDA 6.5, VDA 6.3
- praxe 3–5 let v oblasti zákaznické kvality
- znalost německého jazyka
- zkušenosti interního auditora výhodou
- zkušenost s metodami štíhlé výroby výhodou
- uživatelská znalost práce na PC
- znalost anglického jazyka pro interní využití v rámci skupiny Bosal
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti
- kompletní zaškolení v dané problematice
- zajímavou a tvořivou práci
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- benefity – 5 týdnů placené dovolené, dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní připojištění, zvýhodněné telefonní tarify
- férové jednání