- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme VEAN s.r.o. – poskytujeme komplexní služby v oblasti účetnictví, zpracování mezd a ekonomického poradenství. Naším cílem je individuální přístup ke klientovi s ohledem na minimalizaci administrativní zátěže.
* Kompletní vedení účetnictví klientů naší firmy
* Zadávání a vytěžování dokladů do účetních softwarů Pohoda a ABRA
* Zpracování měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky
* Vypracovávání a kontrolování daňových přiznání a DPH, KH, ESL
* Kontrola správnosti prováděných účetních operací v daňové evidenci a v účetnictví
* Příprava a shromažďování podkladů pro daňového poradce, příp. pro auditora
* Komunikace s klienty
* Analýza dat zpracované účetní závěrky svěřených firem
* Praxe a dobrá orientace v účetní problematice min. 3 roky
* Přesah do znalosti mzdové problematiky vítán, ale není podmínkou
* Komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v týmu
* Ochota přijmout odpovědnost
* Pracovní smlouva na plný nebo zkrácený úvazek (30-35 hodin týdně)
* Nástup možný ihned, případně dle dohody
* 25 dnů dovolené
* Stravenkový paušál (až 2 200 Kč měsíčně)
* Pravidelné firemní snídaně a společné mimopracovní akce
* Podpora v růstu a rozvoji
* Možnost neomezené konzumace čaje a kávy na pracovišti, každý týden čerstvé ovoce
* Home office – každý pátek možnost práce z pohodlí domova
* Služební mobil a notebook
* Pohodový kolektiv a příjemné pracovní prostředí v dostupné části Brna (Maříkova 2215/5a, Brno - Řečkovice)
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.