- 36 500 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte technické vzdělání a pohybujete se v oblasti obchodu? Vyznáte se v jednoúčelových strojích, automatizaci či robotických pracovištích? Dokážete se pobavit, jak se strojařem, projektantem i elektrikářem, abyste vzájemně našli ideální řešení a produkt na míru? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět ještě dnes!
Pro zavedenou společnost, která se zabývá prodejem konfekciovaných kabelů, přizpůsobitelných konektorů a energetických řetězů hledáme posilu do týmu na pozici:
MANAŽER TECHNICKÝCH ŘEŠENÍ - ELEKTRO KABELY (70-90.000 Kč)
* Úzká spolupráce s regionálním prodejním týmem, pro který budete technická podpora obchodu
* Vedení technických a obchodních jednání s potencionálním zákazníkem
* Technické poradenství našim stávajícím zákazníkům (výrobci jednoúčelových strojů, automatizovaných linek či robotických pracovišť)
* Implementace řešení na míru
* Cestování k zákazníkům zejména po ČR ale i SR
* Účast na odborných veletrzích
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* Praxe min. 5 let v oblasti technického obchodu
* Schopnost nalézat obchodní příležitosti při jednání se zákazníkem
* MS Office
* Anglický nebo německý jazyk na B2 úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Auto i k soukromým účelům
* 25 dní dovolené + sick days
* Plné produktové zaškolení
* Příspěvek na penzijko
* Vzdělávací kurzy
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED/dle domluvy
* Místo výkonu práce: zejména ČR, občas SR

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.