Pozice - Referent stavebního úřadu 05 - průběžná výzva

Žatec, Louny
33.280 – 38.570 Kč

Popis činnosti pracovníka:
výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími
výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe:
(1) Požadovaná znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákon č. 148/2023 Sb., o jednotném environmentálním stanovisku; zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů; zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení);
(2) Kvalifikační pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu splňuje fyzická osoba, která

  1. má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád a
  2. splňuje kvalifikační požadavky vzdělání podle zákona.

(3) Kvalifikační požadavky vzdělání podle odstavce 2 písm. b) splňuje

  1. autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,
  2. autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
  3. fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo,
  4. fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, geodézie a kartografie, obecně právní činnost, veřejnosprávní činnost, nebo doprava, nebo
  5. fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví, geodézie a katastr nemovitostí, nebo veřejnosprávní činnost.

Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.

Nabízíme:

  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna
  • stravenkové karty, stravenky v hodnotě 165 Kč na den
  • osobní příplatek
  • stabilizační odměna ve výši 2.500 Kč měsíčně již při nástupu
  • pravidelný růst platu, možnost mimořádných odměn
  • vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace, možnost kariérního růstu
  • příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 4.000 Kč každý rok
  • benefitní příspěvek ve výši 6.000 Kč na rok
  • příspěvek na očkování
  • příspěvek na životní nebo penzijní pojištění ve výši 1.000 Kč měsíčně
  • možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec
  • společenské a kulturní aktivity, stabilní a profesionální zázemí
  • ísemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
  • Městský úřad Žatec, Útvar tajemníka úřadu, náměstí Svobody 1, 438 01 Žatec
  • obálka musí být označena textem VŘ Referent SÚ + termín ukončení příjmu přihlášek
  • nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec.
  • Termíny ukončení přijmu přihlášek a předpokládané termíny osobních pohovorů:
  • o 08.09.2025 do 14:00, osobní pohovory 10.09.2025 od 14:00
  • o 13.10.2025 do 14:00, osobní pohovory 15.10.2025 od 14:00
  • o 10.11.2025 do 14:00, osobní pohovory 12.11.2025 od 14:00
  • o 08.12.2025 do 14:00, osobní pohovory 10.12.2025 od 14:00
  • Pokud bude vybrán vhodný uchazeč, nebudou další termíny výběrového řízení realizovány.
  • kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

BODY TRANS, s.r.o. | BODY TRANS, s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Divadla Kladno s.r.o. | Divadla Kladno s.r.o. | Kladno Kladno
  • 35 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Rotor Clip s.r.o. | Rotor Clip s.r.o. | Budyně nad Ohří Budyně nad Ohří
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
RYOR a.s. | RYOR a.s. | Kyšice, Kladno Kyšice, Kladno
  • 30 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října
CHB LOGISTICS s.r.o. | CHB LOGISTICS s.r.o. | Most Most
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
PPL CZ s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., BODY TRANS, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., Česká pošta, s.p., HOFMANN WIZARD s.r.o., JCOS s.r.o., Divadla Kladno s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Imperial Karlovy Vary a. s., Rotor Clip s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., DISPONERO s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., AAA poptávka, s.r.o., SVĚRÁKOVÁ s.r.o., PATOK a.s., HEROS servis s.r.o., ProJobEU s.r.o., Město Lovosice, Elflein Transport s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Modivo Czech, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, DPS Buštěhrad, RYOR a.s., CHB LOGISTICS s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., Libor Mrkos, T-Mobile Czech Republic a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Logistik / Logistička, Nákupčí, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Konstruktér / Konstruktérka, Kontrolor / Kontrolorka, Mistr / Mistrová, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Laborant / Laborantka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Kladno, Litoměřice, Most, Lovosice, Teplice, Slaný, Kolová, Louny, Rakovník, Celá ČR, Kralovice, okres Plzeň-sever, Karlovy Vary, centrum, Budyně nad Ohří, Klášterec nad Ohří, Karlovy Vary, Chomutov, Buštěhrad, Kyšice, okres Kladno, Bílina

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto kulturní
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT