- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Ředitelství silnic a dálnic s. p., naším cílem je kvalitní a fungující dálniční a silniční infrastruktura. Všichni se snažíme, aby Česko jelo pohodlně, rychle a hlavně bezpečně. Potkáváte se s námi všude, když jedete do práce, na dovolenou, za rodinou, za přáteli nebo na pracovní schůzky. Pojďte se s námi potkávat i v práci.
Do týmu na Generálním ředitelství hledáme pečlivou a zkušenou účetní/účetního, který/á nám pomůže udržovat hladký chod finančních procesů. Vaším hlavním úkolem bude mít pod kontrolou faktury, účetní doklady a bankovní výpisy.
Co vás u nás čeká?
Budete přijímat faktury, kontrolovat jejich správnost a zapisovat je do systému.
Zajistíte, aby všechny účetní zápisy, faktury a doklady seděly a byly v souladu s předpisy.
Budete kontrolovat práci a účtování pohybů FKSP.
Zajistíte zpracování, účtování a likdvidaci bankovních transakcí, aby vše souhlasilo.
Podílíte se na dokladové a fyzické inventarizaci majetku a závazků.
Co od vás očekáváme?
Máte SŠ vzdělání ekonomického směru
Máte praxi alespoň 3 roky v účetnictví
Znáte účetní software Helios (znalost výhodou, ale ne nutná – naučíme vás s ním pracovat)
Máte uživatelskou znalost MS Office (zejména Excel, Word)
Jste pečliví, spolehliví a samostatní – základem naší práce je přesnost.
📋 Práce je na HPP, kdy nejprve začnete na dobu určitou 1 rok a následně budete mít možnost prodloužení na dobu neurčitou.
💰 Mzdové podmínky zahrnují mzdový tarif, osobní příplatek, osobní bonus a odměny v závislosti na pracovním výkonu.
⌛ Přidat se k nám můžete hned, ale na dobrého a kvalitního člověka si počkáme.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.