Auditor/ka v oddělení auditu

Nové Město, Praha
32.180 – 46.819 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Kontakt
Dagmar Valešová, zobrazit tel. číslo

O nás

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

 

Jedná se o služební místo. V případě zájmu je nutné se do výběrového řízení přihlásit podáním žádosti, kterou najdete u služebního místa ministerský rada v oddělení kontroly (SM 121 001) zveřejněného na elektronické úřední desce MPSV zde: https://www.mpsv.cz/uredni-deska-mpsv?allCategories=elektronicka_uredni_deska.vyberova_rizeni_na_sluzebni_mista. Žádost je nutné podat do 17. 10. 2025

Náplň práce:

  • provádění auditů a kontrol, metodické vedení a řízení auditní a kontrolní skupiny při přípravě a realizaci auditů a kontrol;
  • v rámci auditů a kontrol: 
  • ověřování, zda jsou včas rozpoznána rizika vztahující se k činnosti ministerstva, která by mohla vést ke vzniku škody, a zda jsou přijímána odpovídající opatření;
  • zjišťování, zda řídící kontrola v resortu poskytuje ministrovi spolehlivé
    a včasné informace a zda zajišťuje hospodárný, efektivní a účelný výkon veřejné správy v resortu (včetně kontroly financí/účetnictví);
  • v případě negativních zjištění doporučení takových obecných řešení,
    která zajistí zdokonalení kvality vnitřního kontrolního systému
    a předcházení možných rizik, kontrola a analýza splnění přijatých opatření k auditům;
  • stanovování hlavních směrů rozvoje vnitřního kontrolního systému
    pro zajištění účinného řízení ministerstva, včetně jeho ověřování účinnosti jednak na úrovni ministerstva, tak i u podřízených organizací ve vztahu k prováděnému auditu formou veřejnosprávní kontroly,
    a vyhodnocování jeho účinnost, včetně doporučení na zdokonalení
    jeho kvality;
  • zajišťování poradenské a konzultační činnosti v oblasti interního auditu
    a kontroly, včetně poradenské a konzultační činnosti z hlediska řídících
    a kontrolních mechanismů;
  • na základě analýz a výsledků specializovaných auditů a kontrol podílení se
    na stanovování hlavních směrů rozvoje vnitřního kontrolního systému ministerstva včetně ověřování jeho efektivnosti a účinnosti.

Co od Vás očekáváme:

  1. státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  2. dosažení věku 18 let;
  3. plnou svéprávnost;
  4. bezúhonnost;
  5. dosažení vysokoškolského vzdělání v magisterském studijním programu;
  6. potřebnou zdravotní způsobilost;
  7. potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.

 

[

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pružná služební doba;
  • plat: 13. platová třída, osobní ohodnocení po 3 měsících (nenároková složka platu), odměny 2x ročně (nenároková složka platu);
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
  • další vzdělávání státních zaměstnanců;
  • možnost využití zvýhodněné nabídky MultiSport karty;
  • možnost umístění dítěte do dětské skupiny (pouze Praha).

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?