
21 Consult Group s.r.o.
Senior mzdový/á účetní - atraktivní odměna!
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost 21 Consult Group s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
O nás
Jste expertem v oblasti zpracování mezd a tvrdě pracujete v zákulisí, abyste zajistili, že každý dostane svou výplatu? V tabulkách jste jako doma a žádný problém pro Vás není překážkou? Pokud ano, máme příležitost, která je zaručeně pro Vás!
Aktuálně hledáme Senior mzdovou účetní/ho, který/á si vezme na starost payroll agendu od A do Z a bude dbát na veškeré detaily, dodržování deadlinů a pomůže efektivně nastavit procesy pro růst společnosti našeho klienta, který funguje na bázi nepravidelného a směnného provozu. Budete hrát klíčovou roli při zajištění přesného a včasného zpracování mezd, dodržování daňových a pracovněprávních předpisů a integraci mzdových dat do účetního systému pro účely finančního reportingu.
Pokud máte min. 5 let praxe na obdobné pozici, zkušenost s payroll v nepravidelném a směnném provozu a pracovním právem, tak se budeme těšit na Vaše CV!
Co je pro Vás připraveno?
- Atraktivní finanční odměna + bonusy
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Práce v rychle rostoucí společnosti
- Možnost občasného home-office
- Podporující pracovní prostředí, kde budou Vaše nápady oceněny
- Sleva na firemní výrobky
- Nástup ihned nebo dohodou
Toto bude patřit mezi Vaše kompetence:
- Zpracování mezd od A do Z
- Ponoříte se hluboko do světa účetnictví, vyladíte nastavení dokumentů a budete se pohybovat v oblasti daňových předpisů
- Nastavování účetních dokladů
- Nastavování procesů
- Budete mít na starost payroll agendu společnosti s nepravidelným a směnným provozem
- Zajistíte, že mzdové postupy jsou vždy v souladu s předpisy a ideálně bez jediné chybičky
- Koordinace juniornějších kolegů
- Řešení nesrovnalostí a ad hoc úkolů
Co byste měl/a splňovat?
- Máte min. 5 let praxe na obdobné pozici
- Máte zkušenosti se zpracováním mezd ideálně z outsourcingu
- Máte přesah do účetnictví a daní
- Payroll agenda v oblasti nepravidelného a směnného provozu Vám není cizí (znalost QSR prostředí výhodou)
- Znáte pracovní právo a dokážete ho efektivně používat
- Umíte pracovat s Heliosem
- Jste proaktivní, dbáte na každý detail a umíte řešit problémy s chladnou hlavou
Benefity
- Práce z domova
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



