- České Budějovice
- Globus ČR, v.o.s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
České Budějovice
České Budějovice
České Budějovice
České Budějovice
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
21 Consult Group s.r.o.O nás
Do společnosti našeho klienta, která provozuje prodejny s potravinami v rámci retailového řetězce, hledáme PROJEKTOVÉHO MANAŽERA!
Společnost se připravuje na rozsáhlý růst, pro který plánuje vytvořit základy nahrazením svých dosavadních procesů a systémů špičkovými řešeními jak v hlavní oblasti retailu, tak v back-office. Proto hledáme projektového manažera, který si to vezme na starost a navrhne a implementuje nový provozní model a řešení na podporu zrychleného budoucího růstu.
Hledáme flexibilního kolegu, který za námi bude dojíždět 3x týdně do Tábora a nebude mu vadit jezdit na občasné denní pracovní cesty. Potřebujeme někoho pozitivního, kdo je odolný vůči stresu a chce růst a prosadit se, protože tady mu to bude umožněno.
Těšit se můžete na zajímavou a různorodou práci v expandující společnosti s rodinnou atmosférou, flexibilní pracovní dobu, stravenkový paušál, firemní telefon a notebook a mnoho dalšího.
Pokud už máte zkušenosti se systémovou integrací a projektovým řízením alespoň 3 roky a chcete nám pomoct v expanzi, tak budeme rádi za Vaše CV!
Co Vám můžeme nabídnout?
- Atraktivní finanční odměna
- Stravenkový paušál
- Flexibilní pracovní dobu
- 3x týdně dojíždění do office do Tábora
- Sick days po zkušební době
- Firemní telefon a notebook
- Příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době
- Zajímavou a různorodou práci a prostor pro vlastní iniciativu
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Zaměstnání ve stabilní a expandující společnosti s rodinnou atmosférou
- Možnost občasné práce z domova
- Možnost kariérního růstu
- Nástup ihned nebo dohodou
Co budete mít na starost?
- Řídit a koordinovat svěřené projekty a projektové týmy ve svěřených oblastech od zahájení až po realizaci a provoz
- Komunikovat a spolupracovat s dodavatelem ERP a specializovaných IS
- Dohlížet na projekty v průběhu realizační části, včetně případného dohledu na místě (milníky, zdroje, rozpočet) s občasnými služebními cestami po celé ČR
- Podílet se na přípravě integrace nových prodejen
- Mapovat a optimalizovat procesy ve společnosti
- Úzce spolupracovat s odděleními napříč společností
Co od Vás potřebujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání (výhodou ekonomického/IT směru)
- Zkušenosti s prací na projektech systémové integrace a s jejich řízením min. 3 roky
- Profesionální vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti
- Aktivní a zodpovědný přístup k práci, samostatnost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilita
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – interní komunikace se zahraničím
- Řidičské oprávnění skupiny B
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti