- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Staňte se součástí našeho týmu jako Projektový manažer / Kalkulant!
Máte technické vzdělání a láká vás řízení projektů? Chcete postoupit ve své kariéře o stupeň víš?
Na pozici Projektového manažera / Kalkulanta právě hledáme nového kolegu/kolegyni, který bude mít na starost: kalkulace zakázek, plánování/řízení projektů a podpoří tým v dosahování společných cílů.
Pokud hledáte práci, která nabízí různé výzvy a prostor pro profesní rozvoj, tato pozice je ideální právě pro Vás!
* kalkulace zakázek
* plánování a řízení projektů, dohled nad realizací
* dozor nad svěřenými projekty, sledování výkonnosti, pravidelný reporting vedoucím
* vedení projektových porad za účelem kooperací jednotlivých oddělení
* aktivní spolupráce s vedoucími oddělení
* vytváření časových plánů, jejich aktualizace a prezentace vedení společnosti
* analýza problémů souvisejících s řízením projektů a zajištění nápravných opatření
* různorodá práce, kde budete řešit stále nové situace
* SŠ/VŠ vzdělání technického směru
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* znalost práce na PC a tvorby projektové dokumentace
* zkušenosti na dané pozici – výhodou
* cenotvorba
* dobré komunikační, organizační a koordinační schopnosti
* technické a systémové myšlení
* schopnost rychle reagovat na změny a řešit případné problémy
* zodpovědný přístup k práci
* motivující finanční ohodnocení
* půlroční a roční odměna
* 5 týdnů dovolené
* penzijní připojištění
* příspěvek na stravování
* zaškolení na pracovní pozici
* zázemí silné společnosti
* lokalita: Zlín + služební cesty v ČR i zahraničí
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.