- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme schopného a zodpovědného Vedoucího manažera elektro zakázek.
Nabízíme řadu benefitů: služební vůz i pro soukromé účely, 5 týdnů dovolení i možnost občasné práce z domu. Motivující finanční ohodnocení je samozřejmost!
Pokud máte zkušenosti s vedením elektro projektů a chcete se podílet na zajímavých zakázkách, přidejte se k nám a staňte se součástí stabilního a rostoucího týmu.
Pošlete nám svůj životopis, budeme se na Vás těšit na pohovoru.
* Řízení a koordinace zakázek
* Komunikace se zákazníky, subdodavateli
* Dohled nad rozpočty, časovým plánem a kvalitou realizovaných projektů
* Zajištění dodržení technických standardů a legislativních požadavků
* Vytváření harmonogramů prací, objednávání materiálu
* Řešení technických a organizačních problémů během realizace zakázek
* Práce v kanceláři / výjezdy na zakázky – denní návrat domů
* Vyučen/SŠ – vzdělání v oboru elektro nebo příbuzném
* Praxe v oboru elektro alespoň 5 let
* Řidičský průkaz skupiny B
* Znalost projektové dokumentace a práce s technickými výkresy
* Znalost norem a pracovních postupů
* Výborné organizační a komunikační schopnosti
* Schopnost vedení podřízených subdodavatelů
* Zajímavou a odpovědnou práci ve stabilní a rostoucí společnosti
* Motivační finanční ohodnocení od 55.000Kč + odměny
* Odměny dle výsledků hospodaření společnosti
* Služební vůz i k soukromým účelům
* 5 týdnů dovolené
* Možnost občasné práce z domu
* Možnost se podílet na zajímavých projektech
* Profesní růst a další vzdělávání.
* Mobilní telefon
* Kafetérie na firmě zdarma
* Příspěvek na penzijní spoření
* Firemní akce
* Lokalita: Třebíč + dle zakázek
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.