- Plný úvazek
Oddělení autoprovozu korporátní společnosti na Praze 4 hledá do svého menšího týmu administrativního pracovníka/ aktivního řidiče s dobrou znalostí práce v Excelu a orientací na auta. Šanci mají i juniornější uchazeči.
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- správa a řízení vozového parku v evidenčních aplikacích
- řízení a správa interní i externí autopůjčovny
- metodická i individuální faktická pomoc jednotlivým uživatelům vozidel
- kooperace s leasingovou spol. na pořízení, správě vozidel, servisu a pneuservisu
- zajištění a správa parkovacích míst pro služební vozidla
- zajištění a správa parkování soukromých aut zaměstnanců v centrále společnosti
- konfigurace, přidělování služebních vozidel ve smyslu Car policy jednotlivým uživatelům
- řízení nákladů autoprovozu, schvalování použití soukromých vozidel zaměstnanců pro služební účely
- spolupráce s pojišťovacím makléřem, pojištění vozidel, zajištění podkladů pro hlášení a likvidaci pojistných událostí
- jednání se státními orgány v oblasti vozového parku
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- nutná předchozí praxe v administrativě a schopnost práce s evidenčním systémem
- velmi dobrá znalost Excelu
- aktivní řidič skupiny B
- zodpovědný přístup k práci, pečlivost
- dobré komunikační schopnosti – neustálý kontakt s lidmi, jak v telefonické tak emailové podobě
- AJ – základy
Nabízíme:
- dlouhodobé pracovní uplatnění ve velmi stabilní a silné společnosti
- přátelský kolektiv
- získání cenných zkušeností v oblasti správy vozového parku
- nástup možný ihned/ dohodou, nejpozději na konci září
- platová nabídka – 29 – 31 000 Kč hrubého nástupní mzda, po ZD navýšení, do budoucna možnost dalšího rozvoje
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete prosím své CV, případně motivační dopis.
Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.