- 35 000 – 36 998 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat nám svůj životopis můžete zde:
https://jobs.lusk.io/allrisk-a-s/spravce-vozoveho-parku-f08d2d37
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Pracovní úvazek: plný, na HPP
Požadovaný nástup: ideálně ihned, nejpozději 1. 7. 2019
Do našeho týmu oddělení autopůjčovny Allrisk hledáme
Správce vozového parku
Umíte si zorganizovat práci? Baví Vás svět kolem vozů?
Jste systematický a technický typ?
Co Vám nabízíme my?
Kancelář na centrále naší společnosti přímo v centru Brna.
5 dnů placené dovolené navíc.
5 dnů placeného zdravotního volna navíc.
Online vzdělávací kurzy, workshopy a školení.
Originální firemní akce.
Dárek k narozeninám.
Zvýhodněná rekreace na naší firemní chatě.
VIP slevy na naše vlastní produkty.
Odměny za doporučení nového kolegy nebo klienta.
Parkování přímo u centrály společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
Ukončené SŠ vzdělání (výhodou průmyslový, automobilový obor).
2 roky praxe na obdobné pozici.
Technickou zručnost.
Řidičský průkaz skup. B – aktivní řidič.
Uživatelskou znalost programu Excel.
Výborné organizační schopnosti, proaktivní přístup, systematičnost.
Za co budete odpovědný/á?
Správu vozového parku.
Komunikaci s prodejci vozů a autoservisy.
Prodej vozů po uplynutí doby jejich používání.
Vrácení vozů leasingovým společnostem po uplynutí doby pronájmu.
Zajišťování pravidelného servisu vozů a správu pneumatik.
Zajišťování pravidelného servisu vozů.
Administrativu a evidenci spojenou s užíváním vozidel – přihlášení/odhlášení, pojištění.
Zajišťování podkladů pro likvidaci pojistných událostí.
Správu GPS monitoringu – montáže/demontáže, evidence.
Správu tankovacích karet.
Komunikaci s klienty.
Schvalování faktur v interním systému.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?