Own Brand Manager

Stodůlky, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

O nás

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.

My na „Kampusu“, tak říkáme naší centrále v Praze, podporujeme fungování našich 13 prodejen, distribučního centra a obchodníků. Je nás tu 350 a jsme pěkný multikulturní mix kolegů, takže angličtina je zde na denním pořádku. Kdokoliv z nás se může zapojit i do mezinárodních projektů. Své místo tu mají kolegové z nákupu, financí, marketingu, IT nebo třeba HR. Všichni tu děláme vše pro to, aby byli kolegové na prodejnách a v terénu spokojení a měli vše, co potřebují, a aby byli spokojení i naši zákazníci.

Co u nás budete dělat:

  • Strategicky řídit portfolio vlastních značek – tvorba a implementace sortimentní strategie napříč kategoriemi.
  • Odpovídat za komerční strategii rozvoje prodejů vlastních značek.
  • Identifikovat růstové příležitosti – vyhledávání white spots, analýza trhu a návrhy na nové produkty a koncepty.
  • Vést vývoj nových produktů – definice funkčních benefitů, složení, ceny, obalu a značky a definice plánu a časového rámce pro vývoj nových produktů.
  • Spolupracovat s QA, marketingem a obalovým vývojem na tvorbě atraktivních a konkurenceschopných produktů.
  • Vytvářet databázi produktových benefitů pro obchodní a marketingový tým.
  • Revidovat sortiment – pravidelné hodnocení výkonnosti, racionalizace portfolia a návrhy na změny pro zvýšení efektivity a marže.
  • Zajišťovat výhodné nákupní ceny prostřednictvím pravidelné komunikace s nákupčími (F2F, e-aukce).
  • Dohlížet na proces e-aukcí pro relevantní produkty.
  • Spolupracovat s odděleními nákupu, supply chainu, marketingu, kvality a obchodními týmy s cílem rozvíjet sortiment, zvyšovat profitabilitu a posilovat pozici vlastních značek na trhu.
  • Koordinovat mezinárodní projekty s globálními a regionálními týmy, aktivně se zapojovat do mezinárodních iniciativ a přinášet best practices z jiných trhů.
  • Představovat nové produkty a poskytovat produktová školení kolegům na prodejnách.

Co očekáváme:

  • Znalosti z oblasti nákupu a vývoje produktů.
  • Schopnost budovat komerční strategii a řídit vývoj vlastních značek.
  • Motivovanost, aktivní přístup k práci, asertivita, flexibilita, týmová spolupráce.
  • Silné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Strategické a analytické myšlení.
  • Schopnost prosazovat změny a hledat efektivní řešení.
  • Samostatnost, zodpovědnost a zaměření na výsledky.
  • Orientaci na zákazníka, produkty a obchod.
  • Angličtinu na pokročilé úrovni.
  • Minimálně 2 roky praxe ve vývoj produktů pod vlastní značkou (segment potravin výhodou).
  • Brand Management výhodou.

Proč pracovat u nás:

  • Živá a dynamická práce mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky.
  • Rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou, budujeme stabilní tým.
  • Pracovní prostředí plné moderních technologií a zařízení.
  • Body do Kafeterie rostou s odpracovanými roky u nás, navíc Vám rádi zajistíme i Multisport kartu.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Až 5 nákupních makro karet pro vás a vaše blízké se slevou na pohonné hmoty.
  • Sleva na nákupy v makro 10 %.
  • Firemní automobil i k soukromým účelům.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Roční bonus.

V makro jsme akční a otevření novým příležitostem a podnětům, podporujeme se navzájem. Pokud jsou Vám tyhle hodnoty blízké, dejte nám o sobě vědět a třeba právě Vy rozšíříte náš tým, kde společně pomáháme podnikatelům růst.

Zaujali jsme Vás? Tak neváhejte a zašlete nám svoje CV!

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Jeremiášova 1249/7
155 00 Praha

IČO: 26450691
Datová schránka: shrccxc
Další informace:
GPS: 50.0544049,14.3115343,
S-JTSK: -751022.09 -1046966.86, RUIAN: 25166417

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.