Own Brand Business Support Manager

Stodůlky, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

O nás

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.

My na „Kampusu“, tak říkáme naší centrále v Praze, podporujeme fungování našich 13 prodejen, distribučního centra a obchodníků. Je nás tu 350 a jsme pěkný multikulturní mix kolegů, takže angličtina je zde na denním pořádku. Kdokoliv z nás se může zapojit i do mezinárodních projektů. Své místo tu mají kolegové z nákupu, financí, marketingu, IT nebo třeba HR. Všichni tu děláme vše pro to, aby byli kolegové na prodejnách a v terénu spokojení a měli vše, co potřebují, a aby byli spokojení i naši zákazníci.

Do našeho týmu vlastních značek hledáme spolehlivého, komunikativního kolegu či kolegyni na pozici Own Brand Business Support Manager, se zkušenostmi v oblasti nákupu, nebo vývojem produktů vlastních značek. Pokud máte i smysl pro detail a chcete přispívat k rozvoji našich značek makro, už teď se na Vás těšíme!

Co u nás budete dělat:

  • Zajišťovat proces související s vývojem obalů pro nové produkty pod vlastní značkou makro.

  • Příprava a zajištění podkladů pro aukce.
  • Zajišťovat smlouvy s dodavateli (podepsaní, úpravy, archivace, atd.).
  • Základní reporting.
  • Spolupracovat s odděleními nákupu, marketingu, kvality a externími agenturami při vývoji obalů nových produktů.
  • Metodicky kontrolovat dodržování časového harmonogramu procesu vývoje nových produktů.
  • Fakturace nákladů na dodavatele.

V rámci adaptačního programu Vás připravíme na všechny budoucí úkoly! Poskytneme Vám důkladné zapracování, při kterém Vás individuálně povede zkušený kolega/kolegyně.

U nás máte prostor růst!

Co očekáváme:

  • Zkušenost min. 2 roky z oblasti podpory nákupu, řízením procesu vývoje produktů.

  • Motivovanost, aktivní přístup k práci, asertivita, flexibilita.
  • Ochota pomáhat a podporovat členy týmu.
  • Silné komunikační schopnosti.
  • Samostatnost, zodpovědnost a zaměření na výsledky.
  • Orientaci na zákazníka, produkty a obchod.
  • Výborná znalost českého jazyka a gramatiky – jazykové korektury textů na obalech.
  • Angličtinu na pokročilé úrovni.
  • Pokročilou znalost práce na počítači – budete pracovat s interními systémy.
  • Praxe v oblasti rychloobrátkového zboží (FMCG), případně vzdělání v oblasti kvality nebo potravinářství je vítána.

Proč pracovat u nás:

  • Živá a dynamická práce mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky.
  • Rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst.
  • Pracovní prostředí plné moderních technologií a zařízení.
  • Body do Kafeterie rostou s odpracovanými roky u nás, navíc Vám rádi zajistíme i Multisport kartu.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Dotované stravování.
  • Až 5 nákupních makro karet pro vás a vaše blízké se slevou na pohonné hmoty.
  • Sleva na nákupy v makro 10 %.
  • Adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Zvýhodněné tarify u mobilního operátora.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Parkování zdarma.
  • Společné týmové akce.
  • A další zajímavé výhody…

V makro jsme akční a otevření novým příležitostem a podnětům, podporujeme se navzájem. Pokud jsou Vám tyhle hodnoty blízké, dejte nám o sobě vědět a třeba právě Vy rozšíříte náš tým, kde společně pomáháme podnikatelům růst.

Zaujali jsme Vás? Tak neváhejte a pošlete nám svoje CV. Těšíme se na Vás!

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Jeremiášova 1249/7
155 00 Praha

IČO: 26450691
Datová schránka: shrccxc
Další informace:
GPS: 50.0544049,14.3115343,
S-JTSK: -751022.09 -1046966.86, RUIAN: 25166417

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.