- 45 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.
Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol.
Hledáš práci, která tě bude naplňovat a umožní Ti se realizovat?
👉 Pojď s námi pracovat na rozvoji značky elektrokol LOVELEC.
👉 Vlož svoje DNA do značky, pracuj přímo u výrobce a podílej se na tvorbě silného brandu v e-mobility.
👉 Staň se členem mladého progresivního týmu, u nás se nudit nebudeš.
Odpovědnost a řízení marketingového týmu
Zvyšování povědomí o značce LOVELEC
Spoluvytváření marketingové strategie značky, PR plánu a koordinace PR aktivit
Odpovědnost za marketingové plány, plánování rozpočtu a jeho plnění
Koordinace a odpovědnost za online i offline marketing
Vytváření a koordinování marketingového obsahu (sociální sítě, fotografie, videa, bannery a propagační materiály společnosti)
Plánování a organizace firemních veletrhů a marketingových akcí
Spolupráce s externími dodavateli
Nezbytný reporting přímému nadřízenému a vedení společnosti
Spolupráce s kolegy z marketingového týmu
Vzdělání SŠ nebo VŠ se zaměřením na marketing, marketingovou komunikaci
Předchozí praxe na obdobné pozici min. 3 let podmínkou (cyklo průmysl výhodou)
Polština na komunikativní úrovni
Anglický jazyk na úrovni B1-B2
Znalost Google Adwords, Google analytics, SEO, znalost obsahového marketingu
Znalost sociálních médií (FB, Instagram, ....)
Znalost Microsoft Office
Znalost procesu marketingových kampaní
Kreativní myšlení a smysl pro detail
Výborné komunikační dovednosti
Samostatnost, flexibilita, týmový hráč
Odolnost vůči stresu
ŘP sk. B
Zajímavou práci v mladém kolektivu s velkou možnosti seberealizace
Podílení se na budování a rozvoji brandu v e-mobility
Možnost pracovat přímo u výrobce elektrokol – možnost přímého vlivu na finální produkt
Zaměstnanecké slevy na produkty v našem portfoliu
20 + 5 dní dovolené
Příspěvek na stravování
Firemní počítač a mobil
Finanční bonusy za plnění mimořádných úkolů

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.