- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Kontrolor/ka (72-2025)
Pracoviště-lokalita
Vyskočilova 1566, 140 00 Praha
Do Úseku ředitele zadávání a kontroly do Oddělení vnitřní kontroly hledáme novou posilu, která bude mít na starost:
• Provádění interních kontrol v různých oblastech činnosti podniku v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), prováděcí vyhláškou č. 416/2004 Sb. a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• Kontrola dodržování interních předpisů
• Identifikace významných rizik, které by mohly negativně ovlivňovat činnost podniku
• Sledování plnění nápravných opatření z kontrolní činnosti
• Podílení se na zpracování ročních plánů odboru kontroly
• VŠ vzdělání nejlépe technického, ekonomického nebo právního směru (vhodné i pro absolventy)
• Analytické a kritické myšlení, pečlivost a přesnost
• Smysl pro odpovědnost, ochotu učit se a odborně růst
• Schopnost samostatné i týmové práce
• Velmi dobrý písemný projev
• Spolehlivost a mlčenlivost
• Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič – občasné cesty v rámci ČR, ochota cestovat)
• Dobrá uživatelská znalost MS Office
• Trestní bezúhonnost
• Vysoce rozmanitou a zodpovědnou práci ve státním podniku
• Přímé podílení se na zlepšování procesů v rámci celého podniku
• Možnost odborného růstu, dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Přátelský kolektiv
• Pružnou pracovní dobu
• Stabilitu státního podniku
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, hrazenou roční dálniční známku, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny, benefitní karta či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria)
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině a motivační dopis na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Kontrolor/ka (72-2025)“.
Kontakty: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?