- Plný úvazek

Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Investiční referent - Správa Praha (104-2025)
Pracoviště-lokalita
Vyskočilova 1566, 140 00 Praha
Správa Praha hledá do Oddělení malých a středních staveb Východ posilu, který/á bude vykonávat tyto činnosti
• Technická a administrativní podpora při přípravě a realizaci staveb silnic I. třídy a dálnic ve Středočeském kraji
• Organizace a kontrola zpracování podkladů pro zadání projektů staveb a podkladů pro uzavření smluv na dodávku stavebních prací
• Administrativní zpracování agendy týkající se vlastní realizace staveb
• Koordinace přípravy a realizace investic
• Plánování a kontrola čerpání finančních prostředků na přidělených stavbách
• Evidence agendy a zadávání do systémů Helios Green, Symbasis, PPS, EPD, MPV a dalších interních systémů organizace – pracovník bude proškolen dalšími odděleními na ŘSD
• Komunikace se zhotovitelem a externími firmami, účast na kontrolních dnech stavby
• VŠ vzdělání – technické zaměření
• Praxe ve stavebnictví velkou výhodou, ale vhodné i pro absolventy dopravních a stavebních fakult
• Orientaci v projektové dokumentaci, stavební legislativě a technických předpisech
• znalost podmínek FIDIC výhodou
• Zkušenosti investiční přípravou či přípravou liniových staveb nebo realizací staveb výhodou
• Uživatelská znalost MS Office
• Organizační schopnosti a komunikační schopnosti
• Ochota učit se
• Preciznost, samostatnost
• Trestní bezúhonnost
• Řidičský průkaz sk. B
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, plně hrazená roční dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže)
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Investiční referent - Správa Praha (104-2025)".
Pro další informace kontaktujte: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo .
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.