- 29 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personálně-poradenská společnost s tradicí od roku 1994 v Česku a 1999 na Slovensku. Od roku 2019 nabízíme pod značkou S&you specializovaný recruitment. Jsme součástí SYNERGIE Group, jedné z největších HR firem v Evropě, působící ve 17 zemích. Poskytujeme nábor, headhunting, agenturní zaměstnávání a další HR služby.
Our Client operates in the Retail sector (ie. Food / Fresh Foods / Household items). With over 2,500 staff & 400 locations in CZ. It is going through a large transformation of its business and modernization, including; IT, Finance, Sales / Digital, Operations.
Do you have experience with data analysis and interpretation and do you want to be part of a dynamic environment in a developing company? We are looking for a Finance-Business analyst to join our team, who will help us effectively manage our growth and bring key analytical insights to support our decision-making.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.