- 153 – 176 Kč / hod
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost Eurona s.r.o., výrobce české, ekologicky šetrné bytové a tělové kosmetiky, hledá do svého týmu nového kolegu na pozici Správce/Správkyně budov.
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito, pružná pracovní doba.
Pracovní náplň: Komplexní zajištění činností spojených se správou budov a areálu, pravidelná kontrola stavu budov, zajištění oprav, odstranění závad a nedostatků, administrativa spojená se správou majetku, spolupráce s externí firmou v oblasti zpracovávání a aktualizace dokumentace BOZP, dohled nad dodržováním BOZP, zajišťování školení v rámci BOZP, zajišťování revizí všech zařízení, jednání s dodavatelskými firmami, kontrola činností objednaných externích firem, správa odpadového hospodářství, vedení týmu pracovníků, příprava podkladů pro výběrová řízení investičních akcí.
Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání technického směru, praktické zkušenosti s technickým zařízením budov, praxe ve správě nemovitostí, základní znalost legislativy spojené se správou nemovitostí a BOZP, dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, zodpovědnost a časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu.
Zaměstnavatel nabízí: Práci v příjemném kolektivu v rychle se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, mzda od 30 000 Kč do 40 000 Kč dle dosavadních zkušeností, stravenky ve výši 100 Kč/odpracovaný den (po zkušební době) plně hrazené zaměstnavatelem, příspěvek na penzijní / životní pojištění po odpracování 1 roku.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?