☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Praha |
Firma | People Place & Partners a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ostatní |
Min. vzdělání | Bakalářské |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Our client is a world leader provider of business consulting, technology and engineering. Offering services in the field of Systems Integration, Finance, Telecommunications and Informatics and Aerospace among others. It has operation centers in more than 70 countries worldwide. Today, this corporation is a global leader in the „next generation“ of Telecommunications consulting with revenues of billions of dollars. Our client is also ranked among the most innovative companies in various magazines and surveys and among The Wall Street Journal. This is a great opportunity in Prague for professionals looking for a new challenge to continue building their career in the Czech Republic.
Scope of employment:
Regular month end closing activities: accruals / prepayments, adjustments, recoding, allocation.
GL accounts reconciliations.
Posting and reconciliation of various chart of accounts in a specialized area.
Answer billed / unbilled accounting issues and deferred costs / revenues inquiries and
follows up to ensure resolution.
Preparation and posting of routine journal entries for company accounts to keep accounting
systems accurate and up to date.
Pre Billing initiations.
P/L reporting, Labor hours / costs reporting.
PO coding control and approval.
Identify and suggest process improvement opportunities.
Drive BAPI policy compliance.
Comply with Sarbanes Oxley legislation.
Support SOX compliance audits.
Client’s satisfaction and issue resolution.
Take full ownership and responsibility for tasks, working pro-actively, cooperation with
Industry Vertical and Business Partners.
Maintain up to date Knowledge Transfer and journal supporting documentation.
Promote consistent process, practice and policy administration within company policy,
procedures and Country specific jurisdiction and any other applicable legal guidelines.
Deliver the best practice reliable service and consistently promote company’s culture and values.
External and internal client accounts SLA achievement and penalty avoidance.
Requirements:
A degree in Economics, Accounting, Finance or Business Administration.
Relevant experience in accounting or finance.
Understanding of finance policies and procedures (awareness of SOX).
MS Office skills, Excel is a must.
Knowledge of SAP and Lotus Notes is an advantage.
Strong attention to detail, proactive approach, organizational skills.
Excellent communication and problem solving skills.
Fluency in English is required, any other additional language is beneficial.
We offer:
Competitive salary with attractive social fund and benefits.
The opportunity to work in an international multicultural company.
All necessary training and tools to develop your career within global corporation.
Modern office premises with all necessary amenities.
Stable employment.
Friendly and dynamic work environment.
20 minutes by metro from the city center.
Supportive management at all times.
Every day use of foreign languages.
Team-building activities and social events.
Free refreshment on the working place.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.
Než odpovíte na inzerát ve své vysněné společnosti, je třeba mít připravený strukturovaný profesní životopis, který zaujme a sdělí vše potřebné. Pojďme si říci, jak správně napsat životopis, co napsat do životopisu. Poradíme, jaká je správná struktura životopisu. Společně si připravíme strukturovaný profesní životopis v češtině a angličtině a odpovíme na otázky, zda je nutné přidávat fotografii, zda máte koníčky a zájmy v životopise uvádět a mnohé další.
Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.
Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.
Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.
Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.
Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.
Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje