- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro našeho klienta, společnost zabývající se digitalizací dokumentů a automatizačním řešením workflow, hledáme vhodného kandidáta/vhodnou kandidátku na pozici finanční účetní.
Náplň práce:
- vystavování odběratelských faktur na základě obdržených předávacích protokolů, dodacích listů, skladových výdejek a pokynů k fakturaci, včetně vystavování a účtování výdejů ze skladů
- zaúčtování odběratelských faktur
- řešení neuhrazených pohledávek po splatnosti
- vedení přehledů časového rozlišení jednotlivých obchodních případů, účtování časového rozlišení
- kontroly a uzávěrky skladů
- spolupráce při zpracování přiznání k DPH
- spolupráce při inventarizaci majetku, zásob a účetních dokladů
- zpracování podkladů a spolupráce pro audit a daňové poradenství
- sledování změn účetní a daňové legislativy a zajištění souladu s účetnictvím
- zajištění dalších administrativních úkonů dle požadavků a potřeb společnosti
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- praktická zkušenost a orientace v účetnictví
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost, analytické myšlení
- znalost práce s MS Office
- znalost práce se systémem Helios výhodou nikoli podmínkou
- mzda 38-45tis/měs hrubého (dle zkušeností)
- nástup možný ihned
- stravenky, kafeterie, příspěvek na penzijní pojištění, další vzdělávání
- možnost částečné práce v režimu home office
- možnost zkráceného úvazku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?