- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme finanční účetní nebo účetního, který se chce připojit k našemu týmu!
Pokud se cítíte jako ryba ve vodě v oblasti čísel a účetnictví, pak je toto místo přesně pro vás. Jako finanční účetní budete hrát klíčovou roli v naší organizaci, zajistíte, že naše finanční záznamy jsou bezchybné a přesné.
Pokud jste detailní a pečlivý profesionál, který se orientuje v komplexním světě čísel, pak jsme tým, do kterého patříte! Nabízíme vám příležitost rozvíjet své dovednosti a kariéru v rámci prostředí, které ocení vaši odbornost.
• Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví
• Zodpovědnost za finanční účetnictví 2 společností s ručením omezeným
• Pořizování, zúčtovávání a kontrola dodavatelských faktur – dodání materiálu, výkony služeb, investice, dopravní faktury
• Kontrola údajů z přijatých dokladů na sjednané obchodní podmínky a dodací listy
• Odsouhlasování skladových příjmů na fakturaci
• DPH – přiznání, kontrolní hlášení
• Spolupráce při inventarizaci majetku a závazků
• Archivace účetních dokladů
• Vedení pomocné pokladní evidence
• Sestavení roční účetní závěrky
• Komunikace a spolupráce s daňovým poradcem
• Účtování zemědělské produkce – po zaškolení
• Praxe z pozice finanční účetní
• Zkušenost se systémem Helios výhodou
• Znalost cizího jazyka výhodou, ale né podmínkou
• Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
• Motivující ohodnocení 40.000 – 50.000 Kč
• Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
• 13. a 14. plat
• Docházkový bonus 1500,-Kč
• Pružná pracovní doba
• Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
• Příspěvek na životní pojištění
• Stravenkový paušál
• Náborový příspěvek 20 tisíc Kč, atd.
• 5 týdnů dovolené
• Nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.