- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pro našeho významného klienta, výrobní závod s dlouholetou tradicí, obsazujeme pozici SPRÁVCE BUDOVY A AREÁLU.
***POZICE JE VHODNÁ PRO MANUÁLNĚ ZRUČNÉ KANDIDÁTY, KTEŘÍ SE NEBOJÍ ADMINISTRATIVY A JEDNÁNÍ S EXTERNÍMI SPOLEČNOSTMI.***
***MIMO AUTOMOTIVE***
Co Vás na této pozici čeká:
Zodpovědnost za komplexní správu budovy a přilehlého areálu.
Organizace a optimalizace využívání prostor v areálu, včetně skladovacích a výrobních prostor, kanceláří a sociálních zařízení.
Zajištění úklidu a údržby areálu.
Zajištění menších oprav a manuálních prací.
Dohled nad spotřebou energií.
Úzká spolupráce s externími dodavateli služeb (úklidová společnost, pojišťovna, servisní společnosti atd.)
Plánování a sledování rozpočtu na údržbu a opravy budovy a areálu.
Správa evidence o provedených údržbách, opravách a inspekcích, včetně vedení příslušné legislativní dokumentace.
Příprava plánu oprav a rekonstrukcí budovy a přilehlého areálu.
Návrh aktivit zaměřených na zlepšení stavu budovy a areálu a úsporných řešení.
Co se od Vás očekává:
Středoškolské vzdělání s maturitou.
Zkušenost na obdobné pozici NUTNOSTÍ (např. Vedoucí údržby, Vedoucí správy budov, Facility Manager).
Technické myšlení.
Proaktivita, samostatnost a týmová práce.
Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti.
Zodpovědnost a schopnost řešit problémy efektivním způsobem.
Loajalita.
Benefity, které nabízíme:
Práce u stabilního zaměstnavatele v přátelském prostředí.
Přátelský kolektiv.
25 dnů dovolené.
Pracovní smlouva na dobu neurčitou od začátku pracovního poměru.
Možnost občasné práce na HO.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?