- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pokud se cítíte být inovativním stratégem s vášní pro finanční plánování a analýzu, nabízíme příležitost plně využít váš potenciál
Převezměte klíčovou roli, která je zaměřena na dlouhodobý růst a strategický rozvoj
Pozice Manažera finančního plánování je ideální pro profesionály, kteří mají silné analytické schopnosti a touhu ovlivňovat klíčové obchodní rozhodnutí prostřednictvím detailní finanční analýzy a plánování.
Budete se úzce spolupracovat s výkonným týmem při vytváření střednědobého až dlouhodobého finančního a strategického plánu společnosti, což vyžaduje nejen hluboké porozumění obchodním otázkám, ale také návrh a implementaci účinných řešení.
Vaším úkolem bude dohlížet na veškeré aspekty základního finančního plánování a analýzy, včetně plánování, výdajů, předpovědí a tvorby reportů. Budete také vyhodnocovat a doporučovat úpravy projekcí a rozpočtů, které připravují vaši analytici, což vyžaduje samostatnost a schopnost zachovávat si chladnou hlavu v rychle se měnícím prostředí.
Důležitou součástí vaší role bude spolupráce s různými obchodními jednotkami za účelem forecastu příjmů a nákladů na nadcházející roky. Budete modelovat dlouhodobý růst a identifikovat obchodní prvky, které na něj mají vliv. To poskytuje příležitost podílet se na klíčových rozhodnutích, která ovlivní směřování celé organizace.
Vaše schopnost poskytnout komplexní komentář k výsledkům jednotlivých nákladových středisek, stejně jako váš smysl pro detail v rozvahách a cashflow, budou pro tuto roli neocenitelné. Pokud jste profesionál, který rád pracuje především z domova s možností čas od času navštívit kancelář pro klíčová jednání, jste pro tuto pozici ideálním kandidátem.
- Silné analytické dovednosti - business intelligence a reporting
- Znalosti finančního plánování a analýzy (FP&A)
- Vynikající komunikační dovednosti
- Schopnost řídit projekty napříč organizací
- VŠ vzdělání
- Praxe v oboru 4+ let
- Pokročilé dovednosti v používání počítačových programů, včetně schopnosti psát makra v Excelu
- Pokročilá znalost Microsoft Power BI (Oracle Hyperion Financial Management výhodou)
- Plynulá znalost anglického jazyka, mluvená i psaná
- 5 týdnů dovolené ročně
- Pravidelný roční nárůst mezd
- Stravenkový paušál
- Roční bonus
- Příspěvek na dojíždění
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zázemí stabilní společnosti s jasnou vizí a strategickými cíli
- Možnost podílet se na klíčových projektech s dopadem na celou společnost
- Příležitost pracovat s nejmodernějšími technologiemi
- Dlouhodobé možnosti profesního a kariérního růstu
- Odborná školení dle požadavků pozice a kariérního plánu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?