- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru? Máte zkušenosti s vedením staveb a chcete mít zodpovědnost za celý projekt od A do Z? Baví vás organizovat práci lidí i koordinovat subdodavatele tak, aby všechno běželo podle plánu? Chcete stabilní práci v české firmě s přátelským týmem a férovým ohodnocením? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis!
MERTASTAV s.r.o. stabilní a ryze česká společnost s tradicí více jak 30 let ve výstavbě inženýrských sítí, se sídlem v Předklášteří nedaleko Tišnova hledá novou posilu do týmu na pozici:
STAVBYVEDOUCÍ LINIOVÝCH STAVEB / MISTR STAVEB (48-65.000 Kč) + SLUŽEBNÍ AUTO
Možná vás bude ještě nejdřív zajímat, na čem jsme pracovali nebo aktuálně pracujeme:
Reko MS Brno – Větrná +1 - plyn
Reko MS Kuřim – Kpt. Jaroše - plyn
Reko MS Tišnov Havlíčkova, Vrchlického - plyn
Tišnov Kukýrna – obnova a oprava vodovodního řádu
Brno – Dornych – přeložka voda, kanál a plyn
Pernštejnské Jestřabí – vodovodní sítě
Křídla – kanalizace a ČOV
* Řízení staveb podle projektové dokumentace a platných předpisů
* Kontrola kvality prací a dodržování technologických postupů, norem a vyhlášek
* Koordinace pracovníků i externích subdodavatelů
* Vedení stavebního deníku a související agendy
* Zajištění školení a dohled nad BOZP a PO
* Komunikace s investorem, stavebním dozorem i kolegy z jiných úseků
* Zajišťování podkladů pro fakturaci, evidence víceprací
* SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru
* Praxe na podobné pozici (podmínkou)
* Zkušenost s vedením většího týmu
* Znalost a orientace v technické dokumentaci
* Znalost práce se stavebními rozpočty
* Komunikační a organizační schopnosti
* Práce na PC, MS Office
* Řidičský průkaz sk. B
* Služební auto i k soukromým účelům
* 25 dní volna
* Bonusy a prémie
* Pevná pracovní doba od 8:30 do 14:00
* Dovoz obědů přímo do firmy
* Příspěvek na penzijko/životko
* Profesní vzdělávání
* Mobil, notebook
* Firemní akce
* Nástup možný: IHNED nebo dle dohody
* Místo výkonu práce: Štěpánovská 1176, Předklášteří

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.