- Plný úvazek
O nás
Společnost ADYTON s.r.o. byla založena v roce 1992 a v současnosti představuje jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů zdravotnické techniky. Společnost expandovala do zahraničí a úspěšně vede pobočky v Polsku a na Slovensku.
Zaměřujeme se především na kvalitu dodávaných produktů a služeb. Věříme v dlouhodobá partnerství a soustavné budování vztahů.
Hledáme fajn kolegu/kolegyni na pozici HR koordinátor na naši provozovnu v Čestlicích – Praha Východ.
Náplň práce:
- nábor zaměstnanců (od inzerce až po nástup)
- zpracování měsíční docházky, výpočet měsíčních odměn a administrace vyúčtovacího programu
- vytváření a správa benefitů pro zaměstnance, zajištění teambuildingu
- zajištění a vedení evidence svěřených předmětů pro zaměstnance a komunikace s IT
- zajištění agendy BOZP
- správa účtu mobilního operátora
- správa vozového parku a tankovacích karet
- zástup za asistentku
- zápisy z porad
Co od Vás očekáváme:
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- pokročilá znalost Excelu
- komunikativní znalost AJ
- uživatelskou znalost PC, znalost účetního programu POHODA výhodou
- ŘP sk. B
- odpovědnost, spolehlivost, samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP
- po zapracování nadstandartní platové ohodnocení
- zaměstnání ve stabilní společnosti
- služební telefon
- notebook
- dovolená 20 dní + 5 dní bonusové dovolené
- teambuildingy
- kurzy anglického jazyka
- stravenky v hodnotě 180 kč/den (Flexi pass Card)
- příspěvek na penzijní spoření
- volnočasový benefit
- smlouva na dobu určitou
- zvýhodněné mobilní tarify
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Možnost parkování



