- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA, 5-6hod./denně, centrum Prahy
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte práci na zkrácený úvazek a můžete pracovat denně 5–6hod.? Máte již zkušenosti z administrativy a běžná komunikace v anglickém jazyce Vám nečiní problém?
Aktuálně hledáme kandidáty na pozici ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA pro mezinárodní společnost, sídlící v centru Prahy a budeme se těšit na Váš životopis!
Náplň práce:
- administrativní podpora oddělení společnosti (zpracování pošty, dokumentů..)
- uvítání návštěv a zajištění chodu recepce
- objednávky kancelářských potřeb, občerstvení
- spolupráce na organizaci meetingů, firemních akcí, teambuldingů…
- výpomoc s fakturami (přijímání, zakládání)
- drobné obchůzky (pošta)
Pracovní doba: 9:30 – 14:30/15:00
Plat: 16 000 – 17 000 Kč/m
Nástup: leden 2018
Dlouhodobá spolupráce- smlouva na dobu neurčitou.
Lokalita: centrum Prahy
POŽADAVKY:
- ukončené SŠ vzdělání
- zkušenost z administrativy
- pokročilá znalost anglického jazyka
- uživatelská znalost MS Office (především MS Excel pro vytváření přehledů)
- komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
- časová flexibilita
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- příspěvěk na dopravu (až 6 tis. Kč ročně)
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- Multisport karta
- jazykové kurzy
- penzijní připojištění