- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Pracovník obchodně-technické podpory prodeje pro výtahy a eskalátory – Flexibilní pracovní podmínky a atraktivní benefity!
Připojte se k našemu týmu a využijte skvělé pracovní podmínky a bohatý balíček firemních benefitů! U nás se nejen profesionálně rozvíjíte, ale také si užíváte pracovní flexibilitu, bohaté možnosti školení, a přátelskou atmosféru.
Společnost MP LIFTS s.r.o., která instaluje, modernizuje a servisuje výtahy po celém světě, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník obchodně-technické podpory prodeje.
Hledáme komunikativního specialistu, který se bude podílet na přípravě cenových nabídek, uzavírání smluv a poskytování odborné podpory našim zákazníkům. Budeš pravá ruka pro kolegy z obchodního oddělení.
Neváhej a ozvi se nám zasláním životopisu! Nástup možný ihned.
* příprava cenových nabídek na dodávky nových výtahů, eskalátorů
* komunikace s obchodními zástupci při přípravě a uzavírání smluv se zákazníky
* telefonická komunikace s projektanty a subdodavateli
* spolupráce s obchodním týmem pro pochopení a implementaci technických požadavků zákazníků
* zajištění obchodně-technické podpory a poradenství pro obchodní tým a zákazníky
* úzká spolupráce s technickými odděleními pro zajištění hladké implementace služeb
* komunikace s výrobními závody MP Lifts v zahraničí (emailová komunikace)
* vzdělání – SŠ/VŠ/odborné s maturitou
* schopnost číst stavební výkresovou dokumentaci
* anglický jazyk – základní úroveň A2
* pečlivost, samostatnost
* dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v rámci týmu
* analytické a strategické myšlení
* aktivní přístup a ochotu učit se
* pracovní smlouva na dobu neurčitou na plný úvazek
* firemní benefity:
* firemní akce
* individuální rozvržení pracovní doby
* možnost občasné práce z domova
* kurzy, školení
* dovolená 5 týdnů
* bonusy/prémie
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* stravenky/příspěvek na stravování
* Multisport karta
* služební telefon, notebook, kancelář 24/7
* přátelský kolektiv
* místo výkonu práce Praha
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?