- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Pracovník obchodně-technické podpory prodeje pro výtahy a eskalátory – Flexibilní pracovní podmínky a atraktivní benefity!
Připojte se k našemu týmu a využijte skvělé pracovní podmínky a bohatý balíček firemních benefitů! U nás se nejen profesionálně rozvíjíte, ale také si užíváte pracovní flexibilitu, bohaté možnosti školení, a přátelskou atmosféru.
Společnost MP LIFTS s.r.o., která instaluje, modernizuje a servisuje výtahy po celém světě, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník obchodně-technické podpory prodeje.
Hledáme komunikativního specialistu, který se bude podílet na přípravě cenových nabídek, uzavírání smluv a poskytování odborné podpory našim zákazníkům. Budeš pravá ruka pro kolegy z obchodního oddělení.
Neváhej a ozvi se nám zasláním životopisu! Nástup možný ihned.
* příprava cenových nabídek na dodávky nových výtahů, eskalátorů
* komunikace s obchodními zástupci při přípravě a uzavírání smluv se zákazníky
* telefonická komunikace s projektanty a subdodavateli
* spolupráce s obchodním týmem pro pochopení a implementaci technických požadavků zákazníků
* zajištění obchodně-technické podpory a poradenství pro obchodní tým a zákazníky
* úzká spolupráce s technickými odděleními pro zajištění hladké implementace služeb
* komunikace s výrobními závody MP Lifts v zahraničí (emailová komunikace)
* vzdělání – SŠ/VŠ/odborné s maturitou
* schopnost číst stavební výkresovou dokumentaci
* anglický jazyk – základní úroveň A2
* pečlivost, samostatnost
* dobré komunikační dovednosti a schopnost spolupracovat v rámci týmu
* analytické a strategické myšlení
* aktivní přístup a ochotu učit se
* pracovní smlouva na dobu neurčitou na plný úvazek
* firemní benefity:
* firemní akce
* individuální rozvržení pracovní doby
* možnost občasné práce z domova
* kurzy, školení
* dovolená 5 týdnů
* bonusy/prémie
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* stravenky/příspěvek na stravování
* Multisport karta
* služební telefon, notebook, kancelář 24/7
* přátelský kolektiv
* místo výkonu práce Praha
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.