- 25 500 – 29 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Hledáte stabilní a zejména nestereotypní zaměstnání, kde budete denně řešit nejrůznější situace a uplatníte své komunikační a organizační schopnosti? Umíte pracovat na PC a domluvíte se anglicky? Pak čtěte dál!
Pro řetězec bister právě hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Dispečer/ka s možností nástupu ihned!
Co Vám můžeme nabídnout?
zaškolení při nástupu a pravidelné vzdělávání
příjemné a moderní pracovní prostředí
práce v mladém kolektivu
zaměstnanecké výhody
stravenky
osobní ohodnocení
Co bude Vaší denní náplní práce?
komunikace se zákazníky a řešení aktuálních situací či problémů
efetkivní plánování a organizování tras pro kurýry
provádění inventur a kontrola zásobenosti bistra
průběžná komunikace s kuchyní
zodpovědnost za „back office“ provozovny
evidence přijímek zboží
Co od Vás budeme očekávat?
anglický jazyk na úrovni B2 a český jazyk C2
spolehlivost a pracovitost
práce s PC – uživatelská úroveň
chuť pracovat a naučit se něco nového
komunikační dovednosti a schopnost zorganizovat si práci
smysl pro týmovou práci
zdravotní průkaz v potravinářství
čistý RT
Pracovní doba: krátký/dlouhý týden
Pracoviště: Praha 1, Praha 5 nebo Praha 8 – dle domluvy na pohovoru
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?