- 30 000 – 34 800 Kč
- Plný úvazek

místo výkonu práce : Krnov, Čsl. armády 27a
PROJEKTOVÝ MANAŽER
Co bude Vaší náplní práce?
" Zodpovědnost za vedení stávajících i nových developerských projektů
" Zajišťování činností vedoucích k včasnému vydání územních a stavebních povolení
" Koordinace a zajišťování veškerých inženýrských činností a povolení
" Koordinace práce s architekty a projekčními kancelářemi při zajištění projektové dokumentace
" Zpracovávání ekonomických propočtů
" Vyhledávání a výběr nových dodavatelů, příprava smluvních dokumentů s dodavateli ve spolupráci s právníky
" Zajišťování veškerých činností pro výstavby včetně kontroly plnění závazků spolupracujících subjektů
" Kontrola průběhu realizace výstavby
" Jednání se zástupci samosprávy při předávání částí staveb do jejich správy
" Úzká spolupráce s vedoucím projektovým manažerem
" Reporting v SW easyProject pro řízení projektů
Co od Vás očekáváme?
" SŠ, VŠ vzdělání nejlépe stavebního směru
" Znalosti z developerských projektů (od analýzy projektu po realizaci, kolaudaci až do prodeje projektu) – výhodou
" Pokročilá znalost práce na PC – zejména Internet, nástroje MS Windows (malování, výstřižky apod.), MS Office – zejména Excel, Outlook
" Aktivní přístup k práci, vysokou odolnost vůči stresu
" Samostatnost, důslednost při plnění úkolů
" Systematické vedení práce, logické uvažování
" Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, organizační schopnosti
" Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky 30.000 – 40.000,– Kč
" Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté doba neurčitá
Na co se můžete těšit?
o Perspektivní pozice v úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 1.3.2018 A : 14.8.2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?