- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme spolehlivou a profesionální asistentku manažera do stabilní a prestižní pojišťovny s dlouholetou tradicí v Olomouci.
Pokud v sobě máte přirozenou eleganci, organizační talent a touhu pracovat v dynamickém, reprezentativním prostředí, které vás bude denně motivovat, pak jste ta pravá právě vy.
Čtěte dál a zjistěte víc!
Plná administrativní podpora manažera – organizace kalendáře, schůzek, e-mailové agendy
Komunikace s klienty, obchodními partnery a kolegy napříč firmou
Reprezentace týmu při osobním styku – profesionální vystupování je klíč
Příprava podkladů, zajištění kancelářského provozu
Zvládání každodenní agendy i mimořádných požadavků s lehkostí a úsměvem
Reprezentativní a kultivované vystupování
Samostatnost, zodpovědnost a loajalitu
Zkušenosti z podobné pozice výhodou (ne podmínkou – osobnost je důležitější než životopis)
Pokročilou znalost MS Office a češtinu na výborné úrovni
Schopnost reagovat rychle a efektivně, pozitivní přístup
tah na branku a chuť se rozvíjet
Luxusní pracovní zázemí v Olomouci
Mladý a profesionální tým, který ví, co chce
Možnost osobního růstu a podílu na zajímavých projektech
Nadstandardní ohodnocení a bonusy dle výkonu
Firemní benefity, občerstvení na pracovišti, flexibilita dle domluvy
Dlouhodobá spolupráce!
Pozice je vhodná pro muže i ženy dle § 16 zákoníku práce. Označení „asistentka“ je použito stylisticky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.