- 200 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme spolehlivou a profesionální asistentku manažera do stabilní a prestižní pojišťovny s dlouholetou tradicí v Olomouci.
Pokud v sobě máte přirozenou eleganci, organizační talent a touhu pracovat v dynamickém, reprezentativním prostředí, které vás bude denně motivovat, pak jste ta pravá právě vy.
Čtěte dál a zjistěte víc!
Plná administrativní podpora manažera – organizace kalendáře, schůzek, e-mailové agendy
Komunikace s klienty, obchodními partnery a kolegy napříč firmou
Reprezentace týmu při osobním styku – profesionální vystupování je klíč
Příprava podkladů, zajištění kancelářského provozu
Zvládání každodenní agendy i mimořádných požadavků s lehkostí a úsměvem
Reprezentativní a kultivované vystupování
Samostatnost, zodpovědnost a loajalitu
Zkušenosti z podobné pozice výhodou (ne podmínkou – osobnost je důležitější než životopis)
Pokročilou znalost MS Office a češtinu na výborné úrovni
Schopnost reagovat rychle a efektivně, pozitivní přístup
tah na branku a chuť se rozvíjet
Luxusní pracovní zázemí v Olomouci
Mladý a profesionální tým, který ví, co chce
Možnost osobního růstu a podílu na zajímavých projektech
Nadstandardní ohodnocení a bonusy dle výkonu
Firemní benefity, občerstvení na pracovišti, flexibilita dle domluvy
Dlouhodobá spolupráce!
Pozice je vhodná pro muže i ženy dle § 16 zákoníku práce. Označení „asistentka“ je použito stylisticky.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?