- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme vhodné kandidáty pro našeho partnera v Hranicích, stabilní a inovativní společnosti, která je předním odborníkem na přepravu a skladování. Chcete být součástí společnosti, která utváří budoucnost intralogistiky? Čtěte dále !
Vaším hlavním úkolem bude příjem a výdej materiálu pomocí vysokozdvižného vozíku. Mezi další činnosti patří kontrola dodaného materiálu dle dodacího listu, vykládka a nakládka vozidel, práce s ručními terminály, a udržování pořádku ve skladu.
Hledáme kandidáta, který je zvyklý na fyzickou práci a je schopen zvládnout práci ve skladu i s využitím vysokozdvižného vozíku. Požadujeme praxi ve skladu a znalost skladovacích procesů, oprávnění na VZV a řidičský průkaz sk. B. Velkou výhodou pro kandidáta bude znalost práce s ručními terminály. Hledáme kandidáta, který bude ochotný pracovat na 3 směny a schopný pracovat samostatně, ale zároveň bude zodpovědný a týmový hráč.
Nabízíme možnost práce ve stabilní a renomované společnosti na hlavní pracoví poměr s nástupem možným ihned. Nyní nabízíme atraktivní náborový příspěvek 20.000 Kč, příspěvek na dojíždění až 4.000 Kč/měsíc, příspěvek za doporučení kolegy, závodní stravování a 5 týdnů dovolené. Máme také firemní školku otevřenou denně pro vaše ratolesti. Očekávejte od nás kvalitní zaškolení na pozici a vedení, od kterého se můžete dál učit a rozvíjet své dosavadní znalosti.
Zaujal Vás náš inzerát a chtěli byste se o této příležitosti dozvědět více? Neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?