Náplň práce:
- Zajišťuje včasné a plynulé zásobování surovinami, materiály a zbožím a s tím spojenou administrativní agendu. Zajišťuje ekonomiku nákupu, výběrová řízení, změnová řízení a kontroluje věcnou a formální správnost faktur.
Požadavky:
- Praxe na obdobné pozici výhodou.
- V AJ schopnost alespoň částečně komunikovat, NJ pasivně výhodou.
- Uživatelská znalost práce na PC – Word, Excel, MS Office, Outlook, Internet
- Řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
- zázemí tradiční strojírenské společnosti
- týdenní pracovní doba 37,5 hod.
- 5 týdnů dovolené
- penzijní připojištění
- závodní stravování/příspěvek na stravování
- MultiSport karta
- karierní růst
- odměna za doporučení
- příspěvky a ocenění za životní a pracovní výročí, při odchodu do důchodu, při sňatku, při narození dítěte
- celozávodní dovolená
- slevy u partnerů a další benefity.
Kontakt: telefonicky (Po-Pá: 7:00 – 15:00 hod.), e-mailem.



