Zákaznické centrum - Logistika

Křinec
30.000 – 35.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Jsme zavedená firma na trhu více jak 20 let, zabýváme se prodejem sypkých materiálů.

Náplň práce:

Náplní práce operátorky zákaznického centra je komunikace s koncovým zákazníkem, nejedná se o nabízení zboží. 

Náplní práce v logistice znamená, zaplánování objednaného zboží ke koncovému zákazníkovi. 

Co od Vás očekáváme:

Hledáme zaměstnance na zákaznické centrum - logistiku. Požadujeme středoškolské vzdělání nebo praxi v oboru, schopnost komunikovat se zákazníkem.

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme práci na HPP s možností home office. 

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o.
Kloboučnická 1735/26
140 00 Praha

IČO: 07772815
Datová schránka: e9zswn3
Další informace:
GPS: 50.061416761548,14.449665323782,
S-JTSK: -741185.66 -1046056.17, RUIAN: 73007871

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.