- Plný úvazek
Zajímá tě oblast nákupu?
Baví tě práce u počítače?
Rád/a komunikuješ s okolím?
Pak čti dál!
Budeš zajišťovat veškeré firemní objednávky materiálu, zboží a služeb tak, aby k nám dorazily ve správném čase. K tomu budeš řídit a objednávat externí dopravu, dle požadavků výroby a nastavených interních pravidel.
Výsledek tvé práce bude:
- Zadané objednávky v systému Helios (zaučíme)
- Potvrzené objednávky a termíny dodávek
- Ověřená dohodnutá cena
- Realizované hodnocení dodavatelů
- Poptávky na mimořádné dodávky (za spolupráce se strategickým nákupem)
- Objednaná externí doprava
K tomu budeš potřebovat:
- Zkušenost práce na PC (MS Excel, Outlook)
- Pasivní AJ pro občasnou písemnou komunikaci
Co ti nabízíme?
- Zaučení, dostaneš pracovní postupy pro práci s Heliosem a podporu od stávající kolegyně
- Plně vytížený pracovní den – u nás se rozhodně nudit nebudeš!
- Spravedlivý a přátelský přístup od vedení
- Adekvátní finanční ohodnocení a firemní výhody



