- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz (pružná pracovní doba). Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity. Nástup možný od 1.9.2021.
Náplň práce: Výběr dodavatelů dle zadaných kritérií, nákup vymezeného sortimentu zboží a materiálů, vedení evidence dodavatelů, vystavení objednávek a potvrzení faktur, zpracování a předávání podkladů pro reklamační řízení, vedení poptávkových řízení, jednání s externím zákazníkem, účast na kontraktačních jednáních, příprava a uzavírání kontraktů s dodavateli, kontrola dodržování smluvních podmínek při dodávkách materiálu, strojů a zboží, popř. služeb. Vedení dokumentace a podkladů pro účetní evidenci.
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, praxe v oboru.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dojíždění; penzijní spoření; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví a dovolenou formou kafeterie; dotování stravování v sídle zaměstnavatele; zvýhodněné volání; systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje; 5 týdnů dovolené.
Kontakt – p. Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).



