- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz (pružná pracovní doba).
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné a osoby se zdravotním postižením s max. 2. stupněm invalidity.
Jaké budou Vaše úkoly: vybírat dodavatele dle zadaných kritérií; nakupovat vymezený sortiment zboží a materiálů; vést evidenci dodavatelů; vystavovat objednávky a potvrzovat faktury; zpracovávat a předávat podklady pro reklamační řízení; vést poptávková řízení, jednání s externím zákazníkem; účastnit se kontraktačních jednáních; připravovat a uzavírat kontrakty s dodavateli; kontrolovat dodržování smluvních podmínek při dodávkách materiálu, strojů a zboží, popř. služeb; vést dokumentaci a podklady pro účetní evidenci.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: VŠ/SŠ vzdělání; znalost práce na PC (MS Office), SAP výhodou; znalost AJ slovem i písmem; analytické schopnosti, vyjednávací dovednosti, znalost nákupních procesů a řízení projektů; řidičský průkaz sk. B; flexibilitu a obchodního ducha.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dojíždění; příspěvek na penzijní spoření; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví a dovolenou formou kafeterie; dotované stravování v sídle zaměstnavatele; zvýhodněné volání; systém firemního vzdělávání a odborného rozvoje; 5 týdnů dovolené; 3 sick days.
Kontakt – p. Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.