- 29 500 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Do již zavedeného call centra hledáme Senior specialist/ku prodeje energetiky, jehož cílem bude zajišťovat lepší ceny energií domácnostem i firmám.
Společnost pomáhá uživatelům při srovnávání cen za energie. Budete pouze komunikovat po telefonu s klienty, kteří sami projevili o srovnání zájem. Nemusíte se bát, že byste sami oslovovali klienty :-) Naopak budete naslouchat potřebám klienta, nabízet výhodnější řešení a dotahovat jednání do konce.
Velkou výhodou nadstandardní finanční ohodnocení a neformální atmosféra plná skvělých kolegů!
Poradenství v oblasti energetiky
Telefonická komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem
Naslouchání potřebám a preferencím klienta
Hledání optimálních řešení pro dodávky energií
Budete úzce spolupracovat s oddělením back office ohledně přípravy smluv
Min SŠ vzdělání
Zkušenosti z call centra min. 2 roky, oblast energetika je velkou výhodou
Výborné prezentační a vyjednávací schopnosti
Profesionální a prozákaznický přístup
Komunikativnost, pozitivní a energický přístup k práci
Schopnost naslouchat a umět klientům poradit
Zájem vzdělávat se
Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
Uživatelská znalost PC
Finanční ohodnocení až 80 000 Kč/měsíc, preference na IČO
8h flexibilní směny
Firemní mobilní tarif
Se vším Vám pomůžeme a naučíme Vás orientovat se na energetickém trhu
Práci v příjemné a neformální atmosféře
Chcete se stát profesionálem v oblasti energetiky ve stabilní společnosti na trhu? Neváhejte nám poslat svůj životopis, rádi se s vámi blíže seznámíme.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.