- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Do již zavedeného call centra hledáme Senior specialist/ku prodeje energetiky, jehož cílem bude zajišťovat lepší ceny energií domácnostem i firmám.
Společnost pomáhá uživatelům při srovnávání cen za energie. Budete pouze komunikovat po telefonu s klienty, kteří sami projevili o srovnání zájem. Nemusíte se bát, že byste sami oslovovali klienty :-) Naopak budete naslouchat potřebám klienta, nabízet výhodnější řešení a dotahovat jednání do konce.
Velkou výhodou nadstandardní finanční ohodnocení a neformální atmosféra plná skvělých kolegů!
Poradenství v oblasti energetiky
Telefonická komunikace s klienty, kteří sami projevili zájem
Naslouchání potřebám a preferencím klienta
Hledání optimálních řešení pro dodávky energií
Budete úzce spolupracovat s oddělením back office ohledně přípravy smluv
Min SŠ vzdělání
Zkušenosti z call centra min. 2 roky, oblast energetika je velkou výhodou
Výborné prezentační a vyjednávací schopnosti
Profesionální a prozákaznický přístup
Komunikativnost, pozitivní a energický přístup k práci
Schopnost naslouchat a umět klientům poradit
Zájem vzdělávat se
Spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost
Uživatelská znalost PC
Finanční ohodnocení až 80 000 Kč/měsíc, preference na IČO
8h flexibilní směny
Firemní mobilní tarif
Se vším Vám pomůžeme a naučíme Vás orientovat se na energetickém trhu
Práci v příjemné a neformální atmosféře
Chcete se stát profesionálem v oblasti energetiky ve stabilní společnosti na trhu? Neváhejte nám poslat svůj životopis, rádi se s vámi blíže seznámíme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?