Customer Care Specialist (pasivní linka) - Alza.cz

Praha
34.000 – 38.000 Kč
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity

O nás

Jsme fajn parta zaměřená na pomoc zákazníkům u nás v Alza.cz. Staráme se převážně o dotazy zákazníků, kteří nám volají, nebo píšou. Pakliže Tě baví komunikace – jsi náš člověk. 😉 Hledáme kolegu na pozici specialista zákaznické péče na pasivní linku. 

Proč k nám?

  • Práce je ideální také pro absolventy nebo studenty – zaškolíme tě a naučíme všechno, co potřebuješ.
  • U nás nezačneš a neskončíš na jedné pozici – máme spoustu oddělení, kam se dá růst.
  • Každého půl roku se můžeš posunout dál – třeba na specialistu, školitele, nebo i do jiného týmu.

Co budeš dělat?

  • Pomáhat zákazníkům, kteří se nám sami ozvou (pasivní linka)
  • Komunikovat přes telefon, chat, sociální sítě nebo e-mail.
  • Řešit objednávky, reklamace a další požadavky.
  • Jednoduchá administrativa.

Co za to?

  • Fixní mzda + bonusy podle výkonu.💰
  • Odměna až 10 000 Kč za doporučení kámoše.
  • Titul „Borec/Inovátor měsíce“ s bonusem až 10 000 Kč.
  • Slevy na AlzeMultisport, stravenky i možnost home office 2x týdně.
  • Dog friendly office.
  • Směny v režimu krátký/dlouhý týden (8:00–20:00) – skvělá volba i pro studenty

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Herní zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Alza.cz a.s.
Jankovcova 1522/53
170 00 Praha

IČO: 27082440
Datová schránka: xtkcrkz
Další informace:
GPS: 50.107496,14.454571,
S-JTSK: -740244.05 -1041004.32, RUIAN: 25958895

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.