- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Máte praxi z administrativy či jako Obchodní referent/ka a komunikace s klienty Vás zkrátka baví?
Nebojíte se zvednout telefon, time management máte na jedničku, umíte mít ve věcech pořádek a baví Vás věci zařizovat a máte PLYNULOU ANGLIČTINU?
Hledáte zaměstnání, kde budete moct naplno využít anglický jazyk na denní bázi a spojit jej tak s příjemnou administrativou v menší společnosti s rodinnou atmosférou? Pak se hledáme navzájem! 😉
- Vyřizování elektronické a papírové korespondence
- Administrative and organisational support for the Office
- Práce v interním systému společnosti 💻
- Coomunication with clients
- Vyřizování telefonátů 📞
- Scheduling meetings
- Denní podpora jednatele společnosti
- Occasioanl interpreting at meetings along with your boss
- Zaměstnání v rodinné firmě s dlouholetou tradicí
- FLEXIBILNÍ pracovní dobu
- Stravenkový paušál 🛒🍎🧀
- Možné osobní ohodnocení
- Řádnou dovolenou 🌴
- Příjemné pracovní prostředí
*Místem výkonu práce je Český Těšín
- Máte praxi z administrativy
- You have encountered a similar position
- Ovládáte angličtinu na B2 na AKTIVNÍ úrovni 🗣️
- Jste aktivní řidič/ka sk. B
- Máte ukončené středoškolské vzdělání
- Ovládáte velmi dobře MS Office balíček
- You’re not affraid to communicate 🫣
- Máte příjemné a profesionální vystupování
- Jste organizovaná a samostatná osobnost 🕰️
Co říkáte, mohlo by nám to klapat? Tak mi zašlete Vaše CV a pojďme to spolu probrat! Looking forward to. 😊
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?