- 47 000 – 69 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Česká filharmonie hledá kreativní a zodpovědnou kolegyni nebo kolegu, který se bude podílet na rozvoji obsahového marketingu. Náš ideální kandidát či kandidátka dokáže vymyslet vtipný reklamní spot, zvládne řídit tým externích dodavatelů, zprodukuje natáčení rozhovoru a nebude se bát komunikovat se slavnými zahraničními umělci. Oceníme vytříbený estetický cit, orientaci v současných videotrendech a vřelý vztah ke klasické hudbě. Pokud se v takovém popisu spatřujete, určitě se přihlaste!
• Spolupráce na strategickém marketingu
• Spolupráce na tvorbě komunikačních plánů a kampaní
• Zodpovědnost za marketingové využití dirigentů a sólistů České filharmonie
• Zodpovědnost za fotodokumentaci činnosti České filharmonie, koordinace fotografů
• Zodpovědnost za ideu, estetickou úroveň a produkci videoreklam a videospotů, rozhlasových spotů, podcastů, videí pro sociální sítě a dalších mimořádných projektů v oblasti audiovize
• Zodpovědnost za výstupy dokumentující zájezdovou činnost ČF
• Influencer marketing
• Zodpovědnost za svěřený rozpočet
• Participace na dalších projektech České filharmonie, včetně jejich vedení
• Výbornou znalost AJ alespoň na úrovni C1
• Výbornou znalost českého jazyka, skvělé stylistické dovednosti
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti
• Hudební a vizuální cit, kreativitu
• Nadprůměrnou počítačovou gramotnost, základy editační práce s fotografií a videem
• Aktivní přístup, samostatnost, odolnost vůči stresu
• Kulturní, společenský a marketingový přehled, znalost klasickohudebního prostředí výhodou
• Praxe na obdobné pozici vítána
• Minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
• Smysluplnou a inspirativní práci, jejíž výsledky jsou vidět a slyšet
• Příležitost stát se jedním z hlavních tvůrců image České filharmonie
• Zázemí silné kulturní instituce se sídlem v Rudolfinu
• Přátelský kolektiv inteligentních lidí se silným vztahem k hudbě a kultuře obecně
• Otevřenost vůči novým nápadům
• Stabilní a motivační finanční ohodnocení
• 25 dní dovolené, služební vstupenky, pracovní notebook, mobilní telefon, výuku angličtiny
Časové vytížení odpovídající plnému úvazku, nástup v průběhu jara dle domluvy.
Část pohovoru proběhne v anglickém jazyce.
Svůj životopis a motivační dopis pošlete do 26. 2. 2023.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.