- 38 000 – 44 000 Kč
- Plný úvazek
Česká filharmonie hledá kreativní a zodpovědnou kolegyni nebo kolegu, který se bude podílet na rozvoji obsahového marketingu. Náš ideální kandidát či kandidátka dokáže vymyslet vtipný reklamní spot, zvládne řídit tým externích dodavatelů, zprodukuje natáčení rozhovoru a nebude se bát komunikovat se slavnými zahraničními umělci. Oceníme vytříbený estetický cit, orientaci v současných videotrendech a vřelý vztah ke klasické hudbě. Pokud se v takovém popisu spatřujete, určitě se přihlaste!
• Spolupráce na strategickém marketingu
• Spolupráce na tvorbě komunikačních plánů a kampaní
• Zodpovědnost za marketingové využití dirigentů a sólistů České filharmonie
• Zodpovědnost za fotodokumentaci činnosti České filharmonie, koordinace fotografů
• Zodpovědnost za ideu, estetickou úroveň a produkci videoreklam a videospotů, rozhlasových spotů, podcastů, videí pro sociální sítě a dalších mimořádných projektů v oblasti audiovize
• Zodpovědnost za výstupy dokumentující zájezdovou činnost ČF
• Influencer marketing
• Zodpovědnost za svěřený rozpočet
• Participace na dalších projektech České filharmonie, včetně jejich vedení
• Výbornou znalost AJ alespoň na úrovni C1
• Výbornou znalost českého jazyka, skvělé stylistické dovednosti
• Vynikající organizační a komunikační schopnosti
• Hudební a vizuální cit, kreativitu
• Nadprůměrnou počítačovou gramotnost, základy editační práce s fotografií a videem
• Aktivní přístup, samostatnost, odolnost vůči stresu
• Kulturní, společenský a marketingový přehled, znalost klasickohudebního prostředí výhodou
• Praxe na obdobné pozici vítána
• Minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
• Smysluplnou a inspirativní práci, jejíž výsledky jsou vidět a slyšet
• Příležitost stát se jedním z hlavních tvůrců image České filharmonie
• Zázemí silné kulturní instituce se sídlem v Rudolfinu
• Přátelský kolektiv inteligentních lidí se silným vztahem k hudbě a kultuře obecně
• Otevřenost vůči novým nápadům
• Stabilní a motivační finanční ohodnocení
• 25 dní dovolené, služební vstupenky, pracovní notebook, mobilní telefon, výuku angličtiny
Časové vytížení odpovídající plnému úvazku, nástup v průběhu jara dle domluvy.
Část pohovoru proběhne v anglickém jazyce.
Svůj životopis a motivační dopis pošlete do 26. 2. 2023.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?