- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Požadujeme: výbornou stylistickou a jazykovou úroveň, zkušenost s přípravou produktového obsahu a marketingových textů, schopnost řídit tvorbu vizuálního obsahu (foto, grafika), projektový přístup a schopnost efektivní komunikace napříč odděleními, zkušenost s koordinací externích dodavatelů, orientace v online i offline marketingových kanálech.
Náplň práce: příprava a správa produktových textů pro marketingové a prodejní kanály (web, katalogy, e-shop, B2B portály apod.), odpovědnost za disciplínu katalogů – kontrola správnosti, aktuálnosti a jednotného stylu ve všech typech katalogů (tištěných i on-line, tvorba a úprava obchodních prezentací pro interní i externí použití (PowerPoint, Keynote, PDF apod.), odpovědnost za správnost a tvorbu produktových fotografií – spolupráce s fotografy, řízení produkce fotografií, koordinace retuší a jejich nasazení, úzká spolupráce s produktovým oddělením při uvádění nových produktů na trh a aktualizacích stávajícího portfolia, příprava podkladů pro obchodní školení – obsahová příprava školících materiálů a podpora při realizaci školení, komunikace s externími agenturami – zadávání, koordinace a kontrola výstupů (copywriting, grafika, PR agentury, překladatelé apod., psaní PR článků pro firemní weby, externí média a partnerské kanály, správa firemních online a offline magazínů – plánování obsahu, příprava článků, koordinace s dalšími autory a zajištění pravidelného vydávání, podpora a spolupráce s marketingovým týmem při realizaci kampaní, eventů a dalších marketingových aktivit.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
příjemné pracovní prostředí, adekvátní platové ohodnocení dle zkušeností, služební telefon a notebook, 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, volné vstupy do ZOO Dvůr Králové či bazénů v Nové Pace, Jilemnici a Vrchlabí pro celou rodinu,
kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá 08:00 – 15:00 hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.