- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: výbornou stylistickou a jazykovou úroveň, zkušenost s přípravou produktového obsahu a marketingových textů, schopnost řídit tvorbu vizuálního obsahu (foto, grafika), projektový přístup a schopnost efektivní komunikace napříč odděleními, zkušenost s koordinací externích dodavatelů, orientace v online i offline marketingových kanálech.
Náplň práce: příprava a správa produktových textů pro marketingové a prodejní kanály (web, katalogy, e-shop, B2B portály apod.), odpovědnost za disciplínu katalogů – kontrola správnosti, aktuálnosti a jednotného stylu ve všech typech katalogů (tištěných i on-line, tvorba a úprava obchodních prezentací pro interní i externí použití (PowerPoint, Keynote, PDF apod.), odpovědnost za správnost a tvorbu produktových fotografií – spolupráce s fotografy, řízení produkce fotografií, koordinace retuší a jejich nasazení, úzká spolupráce s produktovým oddělením při uvádění nových produktů na trh a aktualizacích stávajícího portfolia, příprava podkladů pro obchodní školení – obsahová příprava školících materiálů a podpora při realizaci školení, komunikace s externími agenturami – zadávání, koordinace a kontrola výstupů (copywriting, grafika, PR agentury, překladatelé apod., psaní PR článků pro firemní weby, externí média a partnerské kanály, správa firemních online a offline magazínů – plánování obsahu, příprava článků, koordinace s dalšími autory a zajištění pravidelného vydávání, podpora a spolupráce s marketingovým týmem při realizaci kampaní, eventů a dalších marketingových aktivit.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
příjemné pracovní prostředí, adekvátní platové ohodnocení dle zkušeností, služební telefon a notebook, 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, volné vstupy do ZOO Dvůr Králové či bazénů v Nové Pace, Jilemnici a Vrchlabí pro celou rodinu,
kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá 08:00 – 15:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.