- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: výbornou stylistickou a jazykovou úroveň, zkušenost s přípravou produktového obsahu a marketingových textů, schopnost řídit tvorbu vizuálního obsahu (foto, grafika), projektový přístup a schopnost efektivní komunikace napříč odděleními, zkušenost s koordinací externích dodavatelů, orientace v online i offline marketingových kanálech.
Náplň práce: příprava a správa produktových textů pro marketingové a prodejní kanály (web, katalogy, e-shop, B2B portály apod.), odpovědnost za disciplínu katalogů – kontrola správnosti, aktuálnosti a jednotného stylu ve všech typech katalogů (tištěných i on-line, tvorba a úprava obchodních prezentací pro interní i externí použití (PowerPoint, Keynote, PDF apod.), odpovědnost za správnost a tvorbu produktových fotografií – spolupráce s fotografy, řízení produkce fotografií, koordinace retuší a jejich nasazení, úzká spolupráce s produktovým oddělením při uvádění nových produktů na trh a aktualizacích stávajícího portfolia, příprava podkladů pro obchodní školení – obsahová příprava školících materiálů a podpora při realizaci školení, komunikace s externími agenturami – zadávání, koordinace a kontrola výstupů (copywriting, grafika, PR agentury, překladatelé apod., psaní PR článků pro firemní weby, externí média a partnerské kanály, správa firemních online a offline magazínů – plánování obsahu, příprava článků, koordinace s dalšími autory a zajištění pravidelného vydávání, podpora a spolupráce s marketingovým týmem při realizaci kampaní, eventů a dalších marketingových aktivit.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
příjemné pracovní prostředí, adekvátní platové ohodnocení dle zkušeností, služební telefon a notebook, 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravování, volné vstupy do ZOO Dvůr Králové či bazénů v Nové Pace, Jilemnici a Vrchlabí pro celou rodinu,
kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá 08:00 – 15:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?